• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Show je MANCAVE (bureaublad/livingroom/gameplekkie/hobbyhoek)!

ff een teasertje :p kan zo 123 geen betere foto's vinden dus moet maar is ff poetsen :p en vervolgens pics maken.
07072009211.jpg


Update :p
Mijn hoekje
cimg0036x.jpg


M2N32 SLI bord die 1x boot en vervolgens niet meer (na bios reset wel weer) :p mischien voeding ??
cimg0038t.jpg


Onze kijkhoek :p met kappen
cimg0039h.jpg


Zonder kappen vanaf de bank
cimg0042n.jpg


Zithoek incl zwangere poes :p
cimg0043a.jpg


Totaal plaatje (shit zie nog schoonmaakmiddels staan...)
cimg0044b.jpg
 
Laatst bewerkt:
En een foto aan de achterzijde?

Hey.. wie is dat mooie vrouwtje links achter je monitor?

als ik zo ff op die poster kijk ellen petri, die aan de rechterzijde als ik op die poster ga kijken is het simone müterthies.

mja, zit niet veel op de laptop, staat gewoon meestal aan als ik thuis ben naast de desktop, batterijtje er uit uiteraard om ze niet naar de banaantjes te helpen.
 
Muismat van the party 8! :055:

Maar whatsup met die lonely voeding? :p.. ik zal morgen is een foto schieten, en nee ik ga niet eerst opruimen..

edit: hmm nou oke, die riem en schoenen kunnen wel weg :)
Had geen andere nub-muismat 1-2-3 bij de hand liggen daarom die maar gepakt, die voeding staat de 2 fans die de laptop koelen te voeden :033:
niet dat het veel uitmaakt maar in tijden van hard crunchen kan dat handig zijn bij die laptop :D, zeker 2°C :D, en ik zie dan toch liever 78°C dan 80°C staan :098:
 
tja ik dacht het word eens tijd om mijn kamer te verbouwen
dus ook tijd voor een nieuwe pic

ja ik weet dat de foto wat wazig is maar dat komt omdat ik deze nieuw camera nog niet ken

PS ik ben nog steets bezig met de verbouwing

CIMG9780.jpg
 
Zoo Hier dan mijn huiskamer van 5x6 meter :p

Men komt binnen.
18052010306.jpg


Men stapt een beetje.
18052010307.jpg


Men stapt nogmeer.
18052010308.jpg


En toen was u aangekomen bij mijn bureau.
18052010309.jpg

18052010311.jpg


Nu nog wachten op me pilaar speakers zodat ik de oude technics weer kan laten draaien.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan