• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Shopreview, H80+ Gentle Typhoon 1450RPM

pze

Member
Hey HF members,

Ik heb mijn H80+Fans mogen ontvangen, daarom een shopervaring.

Inleiding.

Ik ben al tijden bezig met luchtkoeling,
best leuk, maar het installeren van die cpu-koeler is een beetje "A pain in the #ss".

En ik wilde ook geen 1,2 kilo aan mijn moederbord hebben hangen, ik ga namelijk geregeld op pad met mijn PC. Dus wou ik graag overgaan op iets anders.

Ik besloot toen over te gaan op waterkoeling, ietwat prijzig maar wel beter qua performance en geluidsproductie.

Jammer genoeg heb ik alleen een vakantie baantje, dus koos ik voor de gouden tussenweg:
De Corsair H80.

Waarom HF?

Ik ben al een lange tijd lid van het HF forum en ik vindt dat iedereen op het HF forum erg vriendelijk is, en iedereen is erg behulpzaam. Deze twee feiten leken mij ook wel bij de shop passen, dus daarom koos ik voor highflow (Het was ook een van de goedkopere winkels ;)).

De winkel.

Ik vindt dat de site van HF erg overzichtelijk is, het heeft wat weg van het oude design van Hardware.info, waar ik erg gewent aan ben. Het product was dus erg makkelijk te vinden en logisch ingedeeld.

De winkelwagen/wensenlijst.

Iets wat je in de betere internet winkel meestal wel vindt,
Maar zonder de optie om je winkelwagen een naam te geven en op te slaan!
Erg goed bedacht HF team! Er is alleen een kleine foutje,
hij geeft eerst de prijs zonder btw aan,
En als je gaat bestellen komt het er opeens bij op, dit wist ik gelukkig al.

Bestellen.

Tja, hier valt weinig over te zeggen,
Het is wel erg prettig dat HF drie verschillen soorten van afrekenen ondersteunt:
Overboeken van jou rekening naar de HF rekening.
iDeal (Ondersteunt de meeste banken).
En PayPal.

Ik waardeer het ook erg dat je genoeg geinformeert via verschillende emailtje's.

Verzending.

Prima, ik kreeg erg snel een email van het HF team waar mijn track&trace code in stond. Slim dat er bij staat dat de link vaak pas na zeven uur beschikbaar is.

En zoals er op de site staat: Vandaag voor 16:00 besteld en betaald, is morgen in huis!

Ontvangen.

De volgende dag stond om half een de postbode op de stoep met een comfortcook combi-halogeen oven, bakt frites, braad, grilt en bakt ook nog eens! Of is het toch een H80 van HF? :p

Alle producten waren en goed verpakt.
En als je Freddy wilt stalken, volgens mij doet hij z'n boodschappen bij de C1000 in Rotterdam ;).

snapshot8r.jpg


Alles was nog intact, maar nog veel belangrijker, er zat een heerlijke lolly bij!

De factuur zat in ieder geval stevig vast, wat te goed naar mijn gevoel, kan je hem niet op het product plakken met een stukje tape, dat lijkt me wat makkelijker.

Al met al een is HF een goede keuze, de shop is oogt erg vriendelijk en is logisch ingedeeld, Er zit een goed ondersteunend forum achter en goede communicatie, de prijzen zijn laag en de verzending is erg goed en snel!

Ik geef de HighFlow shop een welverdiende 10!
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
EJJN Shopreview HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Das Experiment HighFlow HWI Shopreview HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Exeon Shopreview Highflow! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Legendary1985 [IN-ACTIVE] Corsair H80 Gevonden 0
L Corsair H80 luidruchtig...alternatieve fans? Waterkoeling 4
R Corsair H80 HighFlow Product Reviews 6
R Corsair H80 / H100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 133
G [TKA-FANS] Scythe Gentle Typhoon AP-15(1850rpm) Verkocht 3
R DarkSide Gentle Typhoon DS1225C12B6AP-60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
XenoMorpH Gentle typhoon's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
l3p [VERKOCHT] 3x Scythe 120MM Gentle Typhoon 3000RPM D1225C12B7AP-29 Verkocht 2
Viepert [VERKOCHT] 5x Scythe Gentle Tyfoon 1450rpm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Scythe Gentle Typhoon D1225C12B4AP-14 (1450 rpm) 120mm Verkocht 1
Legendary1985 [IN-ACTIVE] 3x Scythe Gentle Typhoon (1850 rpm) of Noctua P12 120mm gevraagd Gevonden 0
D [GEVONDEN] Scythe Gentle Typhoons Gevonden 7
Asphiax Scythe Gentle typhoon 1700 - 92 MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Alex Scythe Gentle Typhoon AP-30 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36
R Scythe Gentle Typhoon AP-14 - 1450RPM HighFlow Product Reviews 1
Alex High speed Gentle Typhoons HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Freddy Scythe Gentle Typhoon 1850 D1225C12B5AP-15 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan