dio
New member
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en vandaag alles al binnen:041: echt super service!!
Ik heb een aantal dingen besteld, waaronder de shoggy sandwich.
Ik geloof op aanraden van coolfris
Omdat de shoggy toch wel het het leukste dingetje is, begin ik daar mee.
Shoggy Sandwich Pomp Bevestiging - Original
Er valt niet erg veel over te vertellen, de shoggy bestaat uit 2 neopreen matjes
met een zelfklevende zijde, in het midden zit een mooie spons, er worden 8 RVS boutjes en moertjes mee geleverd, ik heb er voor gekozen mijn pomp niet vast te zetten, mijn slangen houden de pomp prima op zijn plaats.
eenmaal de spons en de neopreenmatjes samengesteld, heb ik hem in de pc gezet, zie hier de shoggy aan het werk:
Hij ziet er beter uit als een groengeel schuursponsje en ik moet vertellen dat hij zijn werk uitmuntend uitvoert, geen trilling meer te voelen van de pomp in de kast, ik ben er erg blij mee.
Een ander item wat ik besteld had was:
Neopreen Rubber Edge Trim.
Neoprene Rubber Edge Trim (1M) Flat
Voor het gemak heb ik de edgetrim even op een aardappelschilmesje geschoven.
Op deze manier is goed te zien hoe de edgetrim er uiteindelijk uit komt te zien in je kast.
Tevens had ik wat muisvoetjes nodig, ik heb een mx518 en een mx518V2.
Wat me opviel was dat er voor de mx518 een mooi schoonmaak doekje bij geleverd zat en bij de mx518V2 niet, maar dat mag de pret niet drukken, ze passen perfect.
Die cola lolly is mijn favoriete smaak, thx
mx518:Hyperglide Mouse Skates MX-1 for Logitech MX510/518/500/700/900
mx518V2:Hyperglide Mouse Skates MX-5 - Logitech MX518v2
En als laatste wat schuurpapier om mijn cpu koeler te lappen:
Lap / Schuurpapier Set (7 vellen: van 400 t/m 2500 grit)
Naar mijn mening was mijn pcu koeler verre van vlak, ik kwam dan ook 3 vellen korrel 400te kort, met deze korrel heb ik namelijk het meeste werk verricht, hoe grover de korrel hoe meer hij afneemt, ik weet niet of er meer mensen zijn die dit ondervonden hebben maar naar mijn idee kunnen er meer vellen "grove" korrel in, misschien iets om in te duiken highflow.
Het eindresultaat is niet super glimmend, maar waar het mij om gaat is dat de koeler vlak is, maar voor mijn eerste lap ervaring ben ik er tevreden over, zonder te veel in details te treden ik win iets van 5 graden ten opzichte van voorheen, dat was me 2 a 3 uur lappen wel waard
greetz dio.
Ik heb een aantal dingen besteld, waaronder de shoggy sandwich.
Ik geloof op aanraden van coolfris
Omdat de shoggy toch wel het het leukste dingetje is, begin ik daar mee.

Er valt niet erg veel over te vertellen, de shoggy bestaat uit 2 neopreen matjes
met een zelfklevende zijde, in het midden zit een mooie spons, er worden 8 RVS boutjes en moertjes mee geleverd, ik heb er voor gekozen mijn pomp niet vast te zetten, mijn slangen houden de pomp prima op zijn plaats.
eenmaal de spons en de neopreenmatjes samengesteld, heb ik hem in de pc gezet, zie hier de shoggy aan het werk:

Hij ziet er beter uit als een groengeel schuursponsje en ik moet vertellen dat hij zijn werk uitmuntend uitvoert, geen trilling meer te voelen van de pomp in de kast, ik ben er erg blij mee.
Een ander item wat ik besteld had was:
Neopreen Rubber Edge Trim.

Voor het gemak heb ik de edgetrim even op een aardappelschilmesje geschoven.
Op deze manier is goed te zien hoe de edgetrim er uiteindelijk uit komt te zien in je kast.
Tevens had ik wat muisvoetjes nodig, ik heb een mx518 en een mx518V2.
Wat me opviel was dat er voor de mx518 een mooi schoonmaak doekje bij geleverd zat en bij de mx518V2 niet, maar dat mag de pret niet drukken, ze passen perfect.
Die cola lolly is mijn favoriete smaak, thx

mx518:Hyperglide Mouse Skates MX-1 for Logitech MX510/518/500/700/900
mx518V2:Hyperglide Mouse Skates MX-5 - Logitech MX518v2
En als laatste wat schuurpapier om mijn cpu koeler te lappen:

Naar mijn mening was mijn pcu koeler verre van vlak, ik kwam dan ook 3 vellen korrel 400te kort, met deze korrel heb ik namelijk het meeste werk verricht, hoe grover de korrel hoe meer hij afneemt, ik weet niet of er meer mensen zijn die dit ondervonden hebben maar naar mijn idee kunnen er meer vellen "grove" korrel in, misschien iets om in te duiken highflow.

Het eindresultaat is niet super glimmend, maar waar het mij om gaat is dat de koeler vlak is, maar voor mijn eerste lap ervaring ben ik er tevreden over, zonder te veel in details te treden ik win iets van 5 graden ten opzichte van voorheen, dat was me 2 a 3 uur lappen wel waard

greetz dio.