• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Servercases in Europa

zzattack

Junior Member
Hoi, ik post hier niet vaak, maar heb aardig wat topics en build logs gelezen. Omdat ik een hoop fanatiekelingen zie posten hier en ik op zoek ben naar wat 'hardware' wil ik hier even navraag doen: ik ben op zoek naar een grote servercase, met ongeveer 20 hotswap drives. (Overigens snap ik dat een cooling forum waar mensen genieten van stilte en een gigantische serverkast die veel kabaal maakt niet per se een goede combinatie hoeft te zijn :p)
Ik zat te denken aan bijv. deze norco 4020 kast: Norco Technologies, Inc.
Mijn probleem is echter.. dat ding is niet te koop in Nederland. Helaas betaal je, als je hem importeert, al gauw 160 euro verzendkosten, ook niet optimaal :(
Weet iemand hier misschien waar (enigszins) goedkope serverkasten te vinden zijn, liefst in Nederland of in ieder geval in Europa? Mijn tweede vraag: is er enige mogelijkheid om zo'n ding toch nog een beetje stil te houden? Watercooling is voor mij eigenlijk niet interessant, maar de standaardfans vervangen met kwaliteitsfans, zou dat veel verschil maken? Alvast bedankt voor advies.

never mind, wist niet dat je server rack bedoelde ( was te lui om plaatje te checken )

misschien kan je scholten awater checken of die nog een lege kast over hebben, die willen vaak genoeg met leuke aanboden komen voor dingen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan