Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat zou ik dus NIET doen ...
Zo belast je een (aantal) soldering(en) en/of klemverbinding(en) die daar niet voor gemaakt is (zijn) en
van zichzelf behoorlijk stroom voeren.
Dat kan na een poosje best eens problemen veroorzaken ....
Ik zou m'n heil dan nog eerder in een stukje touw, ijzerdraad of visdraad zoeken.
Dat zou ik dus NIET doen ...
Zo belast je een (aantal) soldering(en) en/of klemverbinding(en) die daar niet voor gemaakt is (zijn) en
van zichzelf behoorlijk stroom voeren.
Dat kan na een poosje best eens problemen veroorzaken ....
Ik zou m'n heil dan nog eerder in een stukje touw, ijzerdraad of visdraad zoeken.
Weet ik, maar ik zou geen andere manier weten op dit moment, maar heb al gezien dat het in mijn nieuwe kast anders. En wel goed kan, dus is nog maar tot zaterdag
Dat kan geen kwaad denk ik.
Heb nog een vraag, Dopestuff had het erover dat ik nog een extra heatsink moet hebben, maar heb geen idee welke.
ik heb in post #12 daar al antwoord op gegeven, al kan je wrs perfect de enzotech losse sinks gebruiken (wel de grotere niet de kleinere)
let wel op dat je beetje moet passen en meten dat de vinnen van de vrm sink tussen die van de gpu inkomen (de vrm zijn namelijk redelijk hoog) en anders knip je er hier en daar een stukje af met een tangetje
ik heb in post #12 daar al antwoord op gegeven, al kan je wrs perfect de enzotech losse sinks gebruiken (wel de grotere niet de kleinere)
let wel op dat je beetje moet passen en meten dat de vinnen van de vrm sink tussen die van de gpu inkomen (de vrm zijn namelijk redelijk hoog) en anders knip je er hier en daar een stukje af met een tangetje
Je hebt de HD4890 met reference koeler? Wat je dan moet doen is de koeler uit elkaar schroeven. Je hebt dan een koelblok voor de GPU, en het rode gedeelte wat op het geheugen gaat. Dat laat je zitten, verder kan je dan een Arctic Accelero Twin Turbo Pro erop schroeven. Onhoorbaar op 7 volt en koelt erg goed.