Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dit keer een kleine update, als vervolg op een paar updates eerder.In update 2 had ik wat verf-effecten uitgeprobeerd voor de aluminium plaat en de stalen buizen. Na heel veel denken heb ik ervoor gekozen om de buizen in ieder geval te schuren en licht te polijsten, zodat het blanke metaal mooi te zien is. Op de onderstaande foto zijn de buizen net geschuurd, en moeten nog worden gepolijst. Het polijsten zal de grovere krassen weghalen, maar het metaal zal een licht bekraste look houden.
Dit keer een kleine update, als vervolg op een paar updates eerder.
In update 2 had ik wat verf-effecten uitgeprobeerd voor de aluminium plaat en de stalen buizen.
Na heel veel denken heb ik ervoor gekozen om de buizen in ieder geval te schuren en licht te polijsten, zodat het blanke metaal mooi te zien is.
Op de onderstaande foto zijn de buizen net geschuurd, en moeten nog worden gepolijst. Het polijsten zal de grovere krassen weghalen, maar het metaal zal een licht bekraste look houden.