Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Update 4Ik ben aan de slag geweest met de fan filters voor de front intake fans.De filters heb ik gemaakt van een mesh panel met daarop filter materiaal van pvc, zoals hierboven beschreven.Deze 2 zijn vastgezet met aluminium strippen van 10x2 mm.Hierdoor heeft het filter een totale dikte van 6 mm.Dit was van belang omdat de filter in een omlijsting gevat gaan worden met een binnenmaat van 6 mm.De omlijsting zelf is een aluminium Z-profiel van 14x6x14 mm.De filters zijn als geheel te verwijderen door het losmaken van de bovenste afdekking van de omlijsting voor onderhoud.2 filters heb ik nu gedaan, nog 6 te gaan............Het is een hoop werk, maar ben best tevreden met het resultaat.
Update 4
Ik ben aan de slag geweest met de fan filters voor de front intake fans.
De filters heb ik gemaakt van een mesh panel met daarop filter materiaal van pvc, zoals hierboven beschreven.
Deze 2 zijn vastgezet met aluminium strippen van 10x2 mm.
Hierdoor heeft het filter een totale dikte van 6 mm.
Dit was van belang omdat de filter in een omlijsting gevat gaan worden met een binnenmaat van 6 mm.
De omlijsting zelf is een aluminium Z-profiel van 14x6x14 mm.
De filters zijn als geheel te verwijderen door het losmaken van de bovenste afdekking van de omlijsting voor onderhoud.
2 filters heb ik nu gedaan, nog 6 te gaan............
Het is een hoop werk, maar ben best tevreden met het resultaat.