shit moet je dat backuppen? :icon_eek:
ik heb dus me mobo verkocht, en dacht dat die savegame aan je steam account was gekoppeld.. zodat ik op me nieuwe pc gewoon in kan loggen en verder spelen..:wehe
true
maatjes spelen hier onder hun eigen steam account en ik bij hen en kunnen gewoon met eigen behaalde level verder
dus denk dat er wat anders mis is
Je score komt vanzelf weer terug. Ik had dit ook toen ik windows opnieuw had geinstalleerd en eerst stond die op lvl 1 en later stond die weer netjes op lvl 70.
alle profile en bakup bestanden van vandaag heb ik uit de map gehaald, dan zijn de onderste bestanden van level 67. profile verplaatst, bakup naam wijziging gedaan en .bak weg gehaald. Heeft niet geholpen.
Ik weet echt niet wat ik er mee moet en heb echt geen zin om weer over nieuw te beginnen.
Gewoon een tijdje wachten, steam zet die bestanden weer terug als het goed is. Maar dit gebeurd ook andersom. Steam backupt van jou en andersom, dus als steam je lvl 1 save backupt ben je de sjaak.
Hmm ik heb hier op me eige pc CoD en ik ging toen na duitsland met laptop was daar zelfde lvl/EXP! Dus ik weet niet wat er aan de hand is. Mischien doet die het syncnirocising <(Fail) niet.
Ik vind het toch vreemt. Volgens een beschrijving die ik reeds gevolgd hebt staan de bestanden op je eigen pc, dus ik vraag me af hoe het werkt als je ergens anders wat doet!
Ik heb een topic geplaatst op steam dus ik zie wel.