Sanders
Kapitein
Sander's Project NWR-11
Het mag dan eindelijk van start gaan!
De eerste bestelling van mijn nieuwe project wordt morgen gedaan bij onze allerbeste Freddy, en hoop deze dan ook snel binnen te krijgen.
Dat zal geen probleem zijn lijkt me
Wat gaat er gebeuren in dit project?
In de basis wordt er gewoon killer hardware aangeschaft. De reden rondom dit alles is dan toch (ook al mag ik het niet zeggen van Maomanna): Omdat het kàn!
Nee ik ga de rekenkracht niet gebruiken voor professionele doeleinden, en ja mijn huidige opstelling voldoet ook nog prima.
Maar waarom zou je daar genoegen mee nemen als het beter kan?
Er is geen kill als overkill!
Een lijstje van de hardware dan maar:
CPU's: Intel Xeon E5620 (4c/8t, 2,4 Ghz)
RAM: Corsair Dominator GT 2000Mhz 6x2 Gb DDR3
MoBo: EVGA Classified SR-2 (Non ECP model)
GPU's: Asus GTX 580
MSI N210 1Gb
PSU: Corsair AX1200
HDD's:2x Samsung Spinpoint F3 1Tb Raid1
Western Digital 1,5 Tb
SSD:2x OCZ Vertex 2 60 gb Raid0
Cooling: 2x TFC Xchanger 360, 1x EK Coolstream XT480, 1x Black Ice GT Stealth
Case: Little Devil Watercooling Case Black
Fans: 6x Cooler Master 2000 rpm, 6x 120mm Xigmatek 1450 rpm, 2x Xigmatek 140mm 1000 rpm
RAM: Corsair Dominator GT 2000Mhz 6x2 Gb DDR3
MoBo: EVGA Classified SR-2 (Non ECP model)
GPU's: Asus GTX 580
MSI N210 1Gb
PSU: Corsair AX1200
HDD's:2x Samsung Spinpoint F3 1Tb Raid1
Western Digital 1,5 Tb
SSD:2x OCZ Vertex 2 60 gb Raid0
Cooling: 2x TFC Xchanger 360, 1x EK Coolstream XT480, 1x Black Ice GT Stealth
Case: Little Devil Watercooling Case Black
Fans: 6x Cooler Master 2000 rpm, 6x 120mm Xigmatek 1450 rpm, 2x Xigmatek 140mm 1000 rpm
Wanneer het geheel draaiend is, zal nog gekeken worden naar een GPU upgrade. Zoals het er nu uitziet wordt dat Tri SLI GTX 580. Maar dat kan altijd nog veranderen
Wat wordt de setting van de case?
Ik ga voor een all-black kleurenschema, met her en der oranje tinten binnen en buiten de case.
Fittingen zullen allemaal silver shining zijn, blokken worden aangeschaft in nikkel/acetal combo.
Ik heb nog geen idee wat ik aan deze case wil gaan modden.
Ik ben zo'n persoon die wat in zijn handen moet hebben voordat hij kan zien wat er verandert moet worden.
Deze case gaat niet mee naar The Party, dus er is geen tijdsdruk bij betrokken.
ik weet wel al dat er een Lian Li front I/O module in gebouwd gaat worden, maar dat is het enige tot nu toe
Ik ga verder voor een donkere setting in de case, er worden een aantal leds toegevoegd om de hardware iets te kunnen zien. Maar het gaat geen kermis attractie worden met allerlei kleuren en lampjes.
Hopelijk heeft deze intro jullie een beetje lekker gemaakt, en ik zal uit kijken naar het posten van de aftrappende update.
Laatst bewerkt door een moderator: