Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou het mogelijk zijn dat ik een stukje slang kan kopen, een restant van ongeveer 5-10cm om te kijken of de kleur wel mooi uitkomt? Anders moet ik gelijk 1 meter kopen.
Als je restanten wilt zal je toch echt bij members van het forum moeten zijn. Die houden altijd wel stukje slang over. Maar freddy verkoopt ze per meter Hoe moet er een klein stukje overblijven
Het makkelijkst is idd via members
Kleine stukjes passen gewoon in envelop.
Mocht je toch al een bestelling bij ons plaatsen, kan je bij opmerkingen even bijzetten waarvan je een stukje wilt (art.code + productnaam), zodat we eventueel nog een stukje kunnen opsturen.
Je zoekt gewoon op internet naar de verschillende kleuren dat je wil zien en je bewerkt het zodanig met photoshop dat je ze naast je ziet in realiteit zeg maar?
Je zoekt gewoon op internet naar de verschillende kleuren dat je wil zien en je bewerkt het zodanig met photoshop dat je ze naast je ziet in realiteit zeg maar?
het is natuurlijk wel zo dat uv hoe het in het echt is heel lastig te fotograferen is, dus als je dan van uv slangen zelf even onder je uv ccfl kan leggen, dan weet je meteen wat je wilt
Ik zit te twijfelen tussen een doorzichtige of rode slang met rode vloeistof, foto's op internet of photoshop geven geen reëel beeld. Daarom wil ik van tevoren bekijken wat het best staat. En ik vind het een beetje zonde van mijn geld om gelijk een meter slang te kopen.