Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

S4kura - 桜

Bak

New member
Ik zit al een tijdje te ergeren hoe mijn oude pc er uit zag.
Ben namelijk het gebruikelijke blauw/rood/groen led versiering meer dan zat, pc builds hebben dat tegenwoordig allemaal dus hoog tijd voor wat origineels.
Eerste wat ik ging doen was vissen naar wat voor kast ik wil.
Maar niet alleen zijn ze prijzig maar de mogelijkheden zijn noch al verschillend bij elke kast, Super Dynamic Airflow bla bla word ik nie warm van.
Ook de buitenkant heeft altijd een love/hate relatie, de ene vind overdreven plastic rotzooi gaaf en de andere kan er om kotsen.
Dus heb ik het simpel gehouden en maak ik mijn eigen kast, gewoon een doos 500x500mm en het Mbord plaats ik er boven op.

Als thema zat ik eerst op gewoon simpel wit zonder led's en verlichting.
Na wat na denken kwam ik op het idee zelfde thema van m'n web browser versiering te nemen.
Wit met een beetje roze, staat goed.
Alleen roze is natuurlijk niet veel dus neem ik het thema met kersenbloesem simpel en mooi.
En wat googlen veder heb ik een site gevonden die aluminium platen bedrukt geweldig!
Mooi plaatje opzoeken en laten bedrukken voor de boven kant.
Ben noch wat aan het rond snuffelen voor een mooi passend plaatje wat niet makkelijk is.
Ik wil iets subtiel en simpel, als er suggesties zijn hoor ik die graag.

Hardware.
ik heb niks aan m'n hardware veranderd op 1 ding na de cpu koeler.

CPU: I7 950
CPU koeling: swiftech Apogee HD limited edition #157
Mbo: Rampage III gene (LGA1366)
ram: Corsair dominator-gt 6x 2GB
ram koeling:EK-RAM Dominator - Nickel -EN
Pomp: Swiftech MCP35X Pump
Video kaart: GTX 460
Video kaart koeling:EK-FC460 GTX - Nickel + EK-VGA bracket GeForce 4XX + EK-FC460 GTX Backplate - Nickel plated
voeding: OCZ modxstream-pro 700w
Radiatoren: 2 3x120 van swiftech, 1 2x120 van EK, 1 3x120 van EK

paar foto's die ik tot nu toe heb (meer komt noch!)
tryedsht.jpg
krpov.jpg
k4xx.jpg

Terug
Bovenaan