Naar aanleiding van de topic http://forum.highflow.nl/f19/store-policies-when-highflow-makes-mistake-warning-other-users-13610/ heb ik ook een vraag;
Bij de laatste bestelling heb ik een lolly met aardbeiensmaak gekregen en eigenlijk had ik liever cola smaak ontvangen.
Je snapt dat dit een behoorlijke grote teleurstelling was. GLS en PostNL willen de lolly wel retour halen maar ik ben bang dat de koerier de lolly dan achterover drukt.
@Highflow; Ik ben een nieuwe klant en ben erg tevreden over jullie snelle en correcte levering. Daarnaast ben ik erg blij met de hulp en het advies van zowel forumleden alsmede van Freddy. Keep on going en ik vindt jullie in ieder geval helemaal top! :041:
Bij de laatste bestelling heb ik een lolly met aardbeiensmaak gekregen en eigenlijk had ik liever cola smaak ontvangen.
Je snapt dat dit een behoorlijke grote teleurstelling was. GLS en PostNL willen de lolly wel retour halen maar ik ben bang dat de koerier de lolly dan achterover drukt.
@Highflow; Ik ben een nieuwe klant en ben erg tevreden over jullie snelle en correcte levering. Daarnaast ben ik erg blij met de hulp en het advies van zowel forumleden alsmede van Freddy. Keep on going en ik vindt jullie in ieder geval helemaal top! :041: