• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Roze kabels~

Fumfum

New member
Hooi, ik ben bezig met mijn Roze windows mac project, en ik wil mijn kabels graag roze hebben.
Ik kan alleen geen complete roze sleeving kit vinden. Als het zou kunnen zou ik het liefst zelf voorgesleevede roze kabels hebben (als dat een goedkopere oplossing is dan) maar die zijn eigenlijk ook niet te vinden. NZXT had op hun site staan dat ze dat wel hadden, maar ik weet niet of dat nou een grap was. (omdat die roze phantom er wel is) NZXT :: Unique. Unprecendented. Inspired - NZXT Goes Pink
Ik heb een volledig modulaire voeding.

deze kleur roze bedoel ik:
T1zo83Xc8XXXXro2c__76723_zoom.jpg

lekker fel~
 

Dat van Nzxt was één april grap.

Als je witte paracord koopt, dat is gemaakt van nylon en dat kan je kleuren met bijvoorbeeld Dylon Multipurpose #12 Rose of Paris.

Dylon Warm No12 Rose Of Paris 1 TIN

Ouwe pan helemaal vol kokend water, hèèl klein schepje verf, 5 gram zout. Test even met korte stukje paracord: 2 minuten laten koken, dan om de minuut kijken naar de kleur. Heb je de juiste tint gevonden noteer de tijd. Dan de rest van de paracord verven.
 
Deluxe High Density Weave UV Pink Cable Sleeve (3mm) - modDIY.com

is de sleeving

modDIY Pre-made 18AWG Sleeved Electrical Wire (Pink) - modDIY.com

dit zijn kant en klare, alleen ik zou ze niet nemen. Ik zou heatshrinkless gaan. Daarbij zou ik altijd voor een combinatie gaan van kleuren en nooit een vaste kleur. Voor geen enkele bouw.

550 Tight Braid Glow-In-The-Dark Paracord Pink 1ft by Lutro0 Customs | Lutro0 Customs

licht roze paracord

Coreless Paracord Rose Pink (25ft) by Lutro0 Customs | Lutro0 Customs

per 25 voet, dus rond de 8 meter.
 
Aahh ben zo boos dat het een grap was van NZXT xD
Maar bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het toch maar zelf ga sleeven, en dan inderdaad met een andere kleur er doorheen, waarschijnlijk wordt het zilver/grijs.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Fumfum Fumfum's roze Windows Mac Pro Gallery & Build Logs 15
M5rvii roze plexi (AcrylPanel ) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan