• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

V2 2013 

Na weer een jaartje verder te zijn na het afronden van mijn slaap/bioscoop kamer zijn er toch nog een aantal punten die ik wil veranderen.

Als je dit log nog niet had meegekregen raad ik je aan om ook nog even naar de eerste paar pagina's te kijken en te genieten van de foto's.

Ik heb deze keer geen heel ontwerp in mijn hoofd zitten van alles maar ga gewoon dingen aanpassen die me toch nog niet bevallen en die ik anders zou willen hebben. dus ik zou zeggen geniet er van en haper niet met reageren als als je ideeën hebt of iets te zeggen/vragen hebt.

als eerst heb ik mijn bureau maar leeg gemaakt omdat ik mijn computer onder mijn bureau wil hebben ipv op het 2de stukje bureau waar hij eerst stond zodat ik minder extension kabels nodig heb en dat hij minder in de weg staat.

na het leeghalen van mijn bureau en tijdelijk weghalen van 2de bureau ben ik mijn muren eronder zwart gaan verver zodat dit niet zo erg opvalt en de nadruk meer komt te liggen op de rest van mijn kamer als je binnenkomt en het zier er een stuk cleaner uit zo:

ik erger me er nu al een lange tijd aan dat mijn schermen nog op de poten staan en niet gewoon los boven het bureau hangen. Een beugel kopen was ik zoizo niet van plan van wegen de prijs en dat het merendeel tocht nog een poot in het midden heeft.

I had er al een tijdje over gedacht om er zelf een te maken maar eigenlijk waren alle ideeën en ontwerpen die ik had onpraktisch of teveel werk. pasgeleden kwam ik op het idee om de hele constructie gewoon te maken van een hoeklijn en 3 plaatjes van ijzer gebogen in de goeie hoeken.

meteen aan de slag gegaan met de volgende foto;'s als resultaat (ik denk dat de foto's vanzelfsprekend zijn):

de plaat voor de 3 kleinere plaatjes voor mijn schermen in ieder plaatjes  6 gaatjes gemaakt van ieder 5mm.

de plaat voor het middelste scherm in het midden uitgelijnd en vast gelast.

de buitenste 2 plaatjes alvast aan de schermen monteren

daarna de schermen opstellen en dmv een waterpas recht zetten en buitenste 2 plaatjes aftekenen.

na het aftekenen alles losgemaakt en die 2 plaatjes ook vastgelast met als resultaat:

van een buisje op een plaatje 2x een steun gemaakt waarme de schermen tussen de 2 muren naast mijn bureau klemmen/ va

de steunen met lijmklemmen op de het geheel gezet en daarna vastlassen:

de monitoren ontdoen van de (veel te grote) voeten.

gewoon 4 schroefjes los draaien en dan kan het scherm geheel van de voet dus niet echt aan gedacht om foto's te maken

monitor steun tussen de muur klemmen en vastschroeven.

ik bezig met dezelfde soort boutjes zoeken die niet te lang zijn.

mijn pc in de NZXT vulcan case ondertussen wel toe aan een sketchbuild pc mod maar na 1,5 jaar nog steeds het definitieve ontwerp nog niet af :071::071:

extra bureau weer terug geplaats en pc onder het bureau ipv erop:

een stuk schuim dat nog over was van mijn custom matras ingepakt in een zwart laken en dat onder mijn bureau als voetkussen en als "kabel verberger" te gebruiken. hierachter zit ook een switch voor als iemand eventueel playstation mee zou nemen en voor mijn laptop.

nadat mijn pc/speakers en schermen een tijdje allemaal zijn losgekoppeld zijn alle kabels in een mooie knoop terecht gekomen....

nadat alles aangesloten zat kon ik weer lekker gamen :D

als teaser voor de volgende update alvast deze afbeelding:

tot volgende update :D

Terug
Bovenaan