• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG_RooM mod!!

Die gele balk die je vooraan ziet word nog verder naar voren geschoven voor groter oppervlakte.
en ik monteer gewoon op een paar punten iets van tie rips zodat hij niet omhoog kan komen, en als daar zoveel kilo aan Koudschuim op ligt denk ik dat dat wel blijft liggen.
 
ik ben bezig met de bedbodem, maar de planken waar ik 3uur over heb gedaan met schuren bleek houtworm in te zitten en kon vandaag pas zorgen voor een nieuwe houten plaat (van de over buurman), dus morgen avond komt er een update en waarschijnlijk ga ik dit weekend ook het nieuwe matras ophalen en kan ik verder met de rest maar dat wou ik pas doen als ik matras heb.
 
Update 4

Einderlijk is er weer een update!
Ik heb er even over moeten doen omdat ik nog geen goeie planken had voor de bedbodem,
Hier de foto's van hoe mijn bed bodem is gemaakt voor het 2persoons gedeelte (120*200).

van een plaat(130*120) planken gemaakt zodat mijn matras kan luchten en toch overal ondersteuning heeft.
XjkKB.jpg


eerst maar even mijn stopcontact terug gehangen anders kon ik daar ook niet meer bij.
JbP0w.jpg



blokjes uit de ondersteuningsbalken gehaald zodat de strip waar de balken op komen te liggen dieper ligt en niet boven mijn bed uitsteekt:
AIYgD.jpg


4cfht.jpg



zoals je hier kan zien de lengte strip/buis vast gezet met tiraps zodat deze niet meer omhoog kan wippen als ik erop de rand opsta:
jpDLj.jpg


ceAj5.jpg


mQ4Jk.jpg


ZCaY2.jpg



foto vanaf de onderkant die laat zien hoe ik de planken op de buis heb vastgemaakt:
vEuI9.jpg


XKcjv.jpg


Foto met mijn oude matras:
8FtDd.jpg


Omdat er in mijn buurt geen matrassen te koop zijn onder de 300euro of minder dan 6weken levertijd, rijd ik met mijn pa waarschijnlijk morgen avond langs Utrecht voor een matras. dus eerst even verder met mijn 2de bureau waar mijn desktop/ laptop op kan staan.


van dit bureau is de bedoeling dat ik hem onder mijn andere bureau kan schuiven zodat mijn pc niet in het midden van mijn kamer staat als ik film ga kijken met de beamer.
zoals het er gister ochtend uitzag met helen mooie cable managment:

RVPBp.jpg


o4URP.jpg



eerst maar even opgeruimd:
898li.jpg



Ik had nog een zelfgemaakt b daman stadion liggen wat nu gebruikt gaat worden als bureau.
even ingekort want hij mag niet te lang zijn:
Qumg7.jpg


f1rlC.jpg


nog mooie rode pootjes liggen van een oud bureau:
sSDA3.jpg


en een mooie rode 200mm Coolermaster computer fan, heeft tot nu toe mijn pc cool gehouden en gaat nu zijn werk doen voor mijn laptop! moet ik alleen ergens een andere vandaan halen voor mijn pc....
GoH8K.jpg


m7pSs.jpg


yX0kU.jpg


kLMn0.jpg


yIjoI.jpg



aangesloten op een fancontroller en een 12v voeding:
nEl35.jpg




Aan de onderkant van het bureaublad blokjes gelijmd waardoor hij over het kastje kan schuiven:
Yu53V.jpg


XzRVA.jpg




heb een orginele manier bedacht voor cable managment, namelijk een grote pvc buis met een lenkte gleuf die kan draaien waardoor hij of open of dicht is.
o6aaF.jpg


schuin lopend gleufje aan de andere kant waardoor er makkelijker kabels in kunnen glijden vanaf de zijkant:
jdQ33.jpg


en aan de zijkant een dunnen gleuf zodat ik de lange opening naar boven en naar beneden kan draaien (open/ dicht)
K9vQC.jpg


OPEN:
TjfiUh.jpg


DICHT:
KIfqJ.jpg



zsacS.jpg


RYami.jpg


Pootjes ingekort en eronder/ erop geschroefd:
LCKBk.jpg


EuX9h.jpg



bueau naar mijn kamer gedragen en neergezet:
Uitgeschoven:
xulhC.jpg


ingeschoven:
3azUP.jpg


Nu nog even de zijkant rood (denk ik) verven en de bovenkant zwart maken met een soort plakstof!
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! ik denk alleen dat er iets is misgegaan met de foto's, want je hebt een foto van een PVC buis twee keer staan.
Mag ik misschien vragen hoe oud je bent? Verder ziet het er netjes uit.
 
Heb je een fototje van hoe alles nu staat ?
Ik heb nu het bureau geverfd en vanavond matras halen dus dan komen er foto's van hoe alles staat.

Wordt jouw kamer zo niet heel warm?? en hoop lawaai miss? of doe je alles uit voor je gaat slapen?
als ik alles aan heb staan word het inderdaad wel warm in de zomer daarom game ik niet op dagen dat het warmer is dan 25graden,
lawaai valt wel mee want het zijn enkel een paar fans in mijn case die ik ook gewoon op 30% kan zette. en voor ik ga slapen gaan zoizo mijn schermen uit en pc soms wel soms niet hangt ervan af of ik nog muziek luister want dan staat hij gewoon met een shutdown timer op 2uur.


mooie update!
Tank You!
 
update 5

Ben ik weer!!,
mijn eyefinity setup deed het deze week niet dus ik heb niet heel veel tijd gehad voor mijn kamer want ik was vooral bezig met 5870 drivers proberen te fixen en het kopen van goedkope 3m dvi kabels, die heb ik nu 3 maar die blijken dvi-I te zijn en mijn schermen dvi-D...... dus daar moet ik nog even een oplossing voor vinden.

ik heb wel mijn 2de bureau afgemaakt en hier de foto´s:
Ik heb gelukkig geen verf hoeven te kopen voor het bureau want ik kon de rooie verf van de auto gebruiken :woot
Ik heb eerst even de zijkanten opgeschuurd zodat de verf wat beter houd:
k8hhWh.jpg


A7780h.jpg


1ste laag:
vcgTCh.jpg


2de laag:
B04Nnh.jpg


3de laag:
mqRH7h.jpg


de binnen cirkel ook geverfd en op de onderkant nog 2 houten latjes toegevoegd tussen de 2 lengen latten zodat hij zoizo niet van mijn kastje afgleid:
9b5cMh.jpg


w4n4nh.jpg



De CPMS (Cable_Pipe_Managment_System) zwart geverfd omdat dit er beter uitziet dat dat grijs
ApmDth.jpg


aGLtkh.jpg


j6GSsh.jpg



als bovenkant van de tafel heb ik zwart plak folie/stof gedaan.
en de lange randen+ binnen cirkel uitgesneden:
5q5ROh.jpg


P4YBRh.jpg


gloNYh.jpg


Mooi rondje geknipt voor op de 200mm red Coolermaster fan.
5d4knh.jpg


roFvnh.jpg


NVkkEh.jpg


wAz0Rh.jpg


en zo ziet het er nu uit met mijn nieuwe matras van 120x200:
ieNTdh.jpg


6hZ06h.jpg


4ujBVh.jpg


Ik ga mij matrassen + rugkussens bekleden met fleecedeken dus daar ben ik al paar weken naar op zoek via internet maar toen zag ik oppeens bij de Action 2m*1,5m voor 8 euro dus daar ben ik maar van gaan inkopen xD, jammer dat ze bij iedere Action er maar 1-3 hebben liggen... gelukkig na 3 Actions gehad te hebben kwam ik uit op: 5
gMecSh.jpg


GrCHIh.jpg

ik heb er 6 of 7 nodig dus dezen week nog even lang de Action om te kijken of ze alweer nieuwe hebben!

Ik Upload morgen even een post met de dingen die ik nog moet doen en waar ik mee bezig ben.
 
Hier is mijn lijstje wat ik moet doen op korte termijn:
ouden schuim matras op maat snijden
schuim voor rug kussens kopen
matrassen/ kussens bekleden (rood fleece)
Hout voor de rode streep op de muur (hier ben ik nu mee bezig)
Touchscreen ophangen
beamer kopen
beamer ophangen
zelfgemaakt projectie scherm ophangen
beslissen of ik een nieuw projectiescherm koop
zoeken naar rooie bureaustoel
HEEL HEEL HEEL veel opruimen

ik heb nog een paar ideeen die ik nog niet zeker weet want dan moet ik nog even kijken naar de mogelijkheden.
 
Update

Ik noem het wel een update maar eigenlijk heb ik weinig vooruitgang gemaakt... eerst even wat ik al wel heb en daarna wat er niet goed is.
Ik heb mijn oude matras in stukken gezaagd zodat over de hele bodem van mijn bed matrassen liggen.
mijn moeder is deze week vrij van haar werk dus kan ik haar lekker aan het werk zetten met het maken van mijn bed hoezen van het roden fleece:

SfCYf.jpg


zfslT.jpg


cSDl5.jpg


678Yf.jpg


AIHZ8.jpg


678Yf.jpg


XUYB0.jpg

dus nu hoef ik daar alleen nog even een matras voor te zoeken die past als rugkussens (of los koud schuim bestellen).

maar dan komt hier mijn grote probleem waarmee ik de laatste paar weken mee zit te kloten.
een van mijn medion schermen geeft over hdmi gewoon geen beeld meer (waarschijnlijk kapotte aansluiting).
via de dvi poort geeft hij beeld maar allemaal rode pixels die meebewegen met het beeld dus ligt niet aan het scherm en hij geeft in schermeigenschappen de naam niet meer aan en de verkeerde max resolution.
hierdoor kan ik geen eyefinity draaien en mijn pc word oppeens super sloom als ik dit scherm heb aangesloten.

hier 2 afbeeldingen van het probleem en daarna wat ik al wel/ niet heb geprobeerd en waarom ik het zo raar vind.

zVvUf.jpg


hW2q8.jpg


+ ik heb al allemaal nieuwe kabels gekocht en bleek het zelfde probleem nog te hebben.

kabels of computer uitgang kan het niet aan liggen want heb iedere opstelling met andere schermen geprobeerd en werk wel.

+aan de poorten op mijn gpu kan het ook niet liggen (6x mini displayport) omdat mijn andere 2 zelfde schermen ook werken op alle 6 de poorten en dit scherm op geen van de 6 meer.


dit zijn de opstellingen die ik al heb geprobeerd. (andere 2 schermen doen het overal)
5870 eyefinity 6 eddition ( verkeerd beeld en max res):
mini-displayport ==> active dvi > scherm.
mini-displayport ==> dvi > scherm.
mini-displayport ==> active hdmi ==> dvi > scherm.
mini-displayport ==> hdmi ==> dvi > scherm.

7870 iceQ(verkeerd beeld en max res):

mini-displayport ==> active dvi > scherm.
mini-displayport ==> dvi > scherm.
mini-displayport ==> active hdmi ==> dvi > scherm.
mini-displayport ==> hdmi ==> dvi > scherm.

displayport ==> active dvi > scherm.
displayport ==> dvi > scherm.
displayport ==> active hdmi ==> dvi > scherm.
displayport ==> hdmi ==> dvi > scherm.

dus toen dacht ik dan moet het scherm kappot zijn maar via laptop doet hij het wel gewoon goed:
5470(laptop):

hdmi ==> dvi > scherm

dus dan maar vga uitgang:
5870 eyefinity 6:
mini displayport ==> displayport ==> active vga addapter (hij krijgt gewoon beeld maar een max resolution van 1600x1200 en word niet herkend als medion monitor.

laptop vga ==> scherm:
gewoon beeld resolution van 1920x1200 en word herkend als medion scherm.

pc van ouders:
gewoon beeld resolution van 1920x1200 en word herkend als medion scherm.



dus mijn conclusie is dat mijn scherm het niet doet in combinatie met een displayport addapter. ik heb geen idee hoe dit kan en heb niemand gesproken die dit kan uitleggen maar een ander probleem kan ik niet bedenken.
ik heb al een mailtje naar medion gestuurd om iets te regelen dat ik niet voor 200euro nieuw scherm hoef te kopen maar dit heeft ook niks opgeleverd. heb deze schermen al paar jaar staan en ben tot nu toe tevreden geweest over medion maar is wel jammer want dit scherm is nu helemaal niet meer te koop ook niet bij de webshop van medion.

heb hier nog een oplossing voor en dat is nieuwe gpu kopen.
ik zit te denken aan de 7970 eyefinity 6 van asus:
1327053480.jpeg

want dan kan ik hem aansluiten op de gewoone dvi aansluiting en hopen dat dat gewoon werkt omdat er dan geen adapter tussen zit. of weet iemand anders een goekopere kaart die er beetje goed uitzien met eyefinity 6 en niet alleen maar displaypoorten? ik weet namelijk ook niet echt of deze kaart zijn prijs waard is qua stats.


maar voor 22/10/2012 aan 400 euro komen is ook nogal lastig, dus ben hier even oplossing voor aan het zoeken.
als iemand tips heeft zijn ze HEEL welkom.

PS: heb al wel een beamer kunnen kopen want dat zat in mijn geld planning maar nieuwe gpu niet :085::085:, over deze beamer zal ik meer plaatsen in de volgende update!
 
vergeten erbij te vermelden maar dit kan het probleem ook niet zijn want hij geeft ook de rode pixels in de bios, en ik heb dual boot met windows 8 en geeft zelfde probleem
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
Luculenus RoG LightningStoneX79. Gallery & Build Logs 130
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
Sw333t Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 QWERTY HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
T O11D XL hard tube + beperke mod Gallery & Build Logs 3
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
Freddy Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel HighFlow Product Reviews 10
A PC mod profielwerkstuk Gallery & Build Logs 10
S First TIme waterkoeling mod Advies Waterkoeling Setup 3
S Reservoir D5 mod Waterkoeling 11
Hightower Bitspower ddc pomp mod Waterkoeling 1
R afmetingen bitspower d5 mod kit Waterkoeling 2
R Bitspower D5 mod met EK-XRES 100 Revo D5? Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan