• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG WarMachine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx beiden!

En er is nog iets moois onderweg :D daar moet ik meteen mee beginnen als het binnenkomt dus dat doe ik deze week als eerste :)

wat het is? dat zien jullie snel :p

Gaat nog ffies duren..ik moet morgen eerst 2 nieuwe bureau's ophalen en neerzetten etc dan de pc uitbouwen en een andere instaleren in mijn kast voor mn kennis en ondertussen begin ik met modden..hoop toch deze week een heeeeeeeeeeeeel end te komen :)

Bedankt voor de koffie buurman! En natuurlijk een primeurtje van je WaterCooling :)

Ben benieuwd!
Rainbow-Puke-D-random-21329583-500-382.jpg

geen dank! doen we snel weer :D

Ik wacht nog even op een klein deeltje (je hebt gezien wat) en dan komt er zeker wel een update (en als het meezit meerdere in kortere tijd :) )

ff geduld nog dus :D

UPDATE 6
Het is een tijdje geleden maar daar zijn we weer :D

Deze update staat vooral in het teken van het moederbord, HDD rekken en afwerken van het benedenvloertje van de mod.
Dankzij Wwwicked, Soppy, CMos en Highflow een aantal delen mogen ontvangen die in deze update ook voorbij komen, Bedankt allen!

Als eerst mijn nieuwe aanwinst (waardoor de mod ook een aantal dagen stil stond) 2 pc bureau's, wat een vooruitgang :D

Voor:

LquNn.png

Na:

6NXVr.png

Ik heb hier nog leuke ideetjes voor maar eerst gaan we de mod afmaken (en sparen :p )

Bij Wwwicked had ik een ledstrip op maat besteld voor mijn videokaart!

Ledstrip:

R0dcM.png

Videokaart (Matrix580):

0MBj4.png

Ledstrip en Videokaart:

55RAi.png

En zo ziet het er dan uit (in mn oude kast) :

y1Qyt.png

xFFWn.png

Niet teveel licht, just how i like it :D

Tijd om de kast op z'n kant te zetten om ook daar een mooie (Wwwicked) ledstrip op te monteren:

Eu87D.png

wrj0u.png

Ongeveer in het midden gedaan omdat ik nog niet goed weet hoe het licht eronderweg gaat komen later.

De fans aan de voorkant zijn Enermax fans en die kan je van kleur veranderen en laten knipperen/draaien.
Normaal ben ik niet zo van het geknipper en gedraai maar voor deze fans toch maar de schakelaartjes netjes verwerkt:

ui87s.png

C7G2H.png

En de snoertjes netjes wegwerken:

1OM4u.png

Zo ziet de achterkant van mijn mod eruit:

NH4IF.png

Maar dankzij CMos nu zo! (enorm bedankt voor het gulle gebaar!) :

0VcyJ.png

w9f93.png

Verder met de HDD rekken (overgenomen van Wwwicked voor een mooie prijs,thx m8!):

nNz2U.png

4u36L.png

adx6a.png

Ik zou ze zo kunnen laten maar dat zou te simpel zijn.
Ondertussen had ik van mijn vrouw nog een leuk presentje gekregen:

LPELb.png

Alles om dus lekker met carbonfolie aan de slag te kunnen (het oude mesje was stuk gegaan):

DEuhA.png

3E8nY.png

BJNiZ.png

7EkcP.png

N2qGu.png

zPSv8.png

zBN7r.png

qxfJm.png

F3iQv.png

dz4MD.png

T23sh.png

QcSPC.png

OmAO5.png

Ik ga de hardeschijven aktief koelen, niet echt nodig maar het staat mooier en ik heb toch nog 2 enermax fans over :p :

tidlo.png

W27tw.png

Van Soppy 2 fangrills overgenomen om het mooi af te werken:

BGFHO.png

Verder nu met de waterkoeling (daar zijn we hier voor toch? :) )

Mijn cpublok had ik doorzichtig maar voor de mod leek me zwart veel mooier :

EZJSH.png

SYibJ.png

Via Tweakers een MIPS moederbord waterblok weten te bemachtigen voor een erg mooie prijs! :

IgMQz.png

oruyy.png

hTjyT.png

1up3N.png

HuMYG.png

Daarna het cpublok erbij op.
Ik vond het schroefdraad veel te lang dus die heb ik ingekort, ik vind het nog niet echt mooi dus daar binnenkort ook een oplossing voor zoeken:

2NdLC.png

Unrfj.png

NoJ89.png

Het (nieuwe) geheugen erbij, 16gb aan gt power :D :

sgS8Z.png

Fi03o.png

Gh6BZ.png

JNCMT.png

YX57M.png

Ook dit zetten we graag onder water! :

16K10.png

aBsl4.png

2XDnk.png

Tijd voor de fittingen (foto's zijn wat minder omdat het donker was geworden)

qZYvl.png

X9ceM.png

dzFMK.png

zfHe7.png

I7sIO.png

59gLL.png

Hxt6Q.png

He he eindelijk weer licht :p :

M5Lff.png

kXqqC.png

pvEoq.png

MV0Af.png

Best mooi geworden al zeg ik het zelf :D
1 ding kon echt niet :
Tw9Ks.png

Er zat 4-5mm hoogteverschil tussen de 2 fittingen maar dankzij Highflow snel een verlengstukje kunnen regelen en nu zie het er zo uit:

aNvvG.png

Nog 2mm hoogte verschil maar daar kan ik goed mee leven :)

Zo ... hopelijk hebben jullie genoten van deze mega update van bijna 70 foto's!

Tot de volgende update!

Laatst bewerkt:
Dat is een hele grote update buur :) Gelukkig is het gelukt met je extender. En ja, het ziet er zo veel beter uit. Mooie korte tubes gebruik. Dat ziet er beter uit! Toch even krabbelen achter de oren voor mijn eigen PC hmm. Hahah.
Het Carbon is ook goed gelukt zie ik! Mooi gedoan hoar!

Dat is een hele grote update buur :) Gelukkig is het gelukt met je extender. En ja, het ziet er zo veel beter uit. Mooie korte tubes gebruik. Dat ziet er beter uit! Toch even krabbelen achter de oren voor mijn eigen PC hmm. Hahah.
Het Carbon is ook goed gelukt zie ik! Mooi gedoan hoar!

Thx Buurman, Idd erg groot maar nu zijn we allemaal weer up to date :D
Die extender was echt wel nodig het zag er niet mooi uit zonder.

pfff kramp in vinger van scrollen hahaha, nice update :)

Dank je :D kan je nagaan hoe mijn vingers nu voelen :p

nice hoor, ziet er geweldig uit, die kleuren passen mooi bij je moederbord, al had ik eigenlijk de ram niet watergekoeld gedaan, met die rode vinnen vond ik persoonlijk mooier

nice hoor, ziet er geweldig uit, die kleuren passen mooi bij je moederbord, al had ik eigenlijk de ram niet watergekoeld gedaan, met die rode vinnen vond ik persoonlijk mooier

Thx, doe m'n best :D
Mja smaken verschillen gelukkig want ik vind dit weer mooier :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
Luculenus RoG LightningStoneX79. Gallery & Build Logs 130
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10
sir serial LD WarMachine Gallery & Build Logs 60
sir serial Arnold - sir serial - Warmachine Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan