• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG WarMachine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow...!! Ziet er goed uit... :D ga vooral zo door zou ik zeggen :)

Dank je Rebellion :)

naar mijn mening zeg ik ledje :p gewoon een paar gaatjes boren in de plaat mooi strippie van wwwicked er tegen en gaan :D
Verder ziet het er wel toppie uit. kijk uit naar de volgende update :041:

Het carbon is nog redelijk te verwijderen dus als ik over een tijdje die rand zat ben en de huishoudpot het toelaat kan dit altijd nog komen :)

ik voelde me gerickrolled hiermee...

Ik kon er wel om lachen :p

ja was wel een goeie, alleen je update was wel leuker vond ik:p
mooi strak! ik vroeg me al af of je randjes ging doen of dat je ze kaal liet.

over ledjes: anders een leuke mobo wwwickled onder je mobo?? zo'n mooie rooie:p

tot de volgende update!

mooi mooi mooi, en dat grijs best wel goed gelukt. Aan de andere kant kan ik wel zien hoe een paar ledjes in de plexi en dan de randen vrij een zeer mooi effect zou gegeven hebben. Maar je kan ons nog steeds verrassen :p

KijkHahaha ik ook xd. Nice update, ziet er erg strak uit imo. Enik kijk uit naar de volgende ofcourse ;)

Thank you mister Ashley :p

ja was wel een goeie, alleen je update was wel leuker vond ik:p
mooi strak! ik vroeg me al af of je randjes ging doen of dat je ze kaal liet.

over ledjes: anders een leuke mobo wwwickled onder je mobo?? zo'n mooie rooie:p

tot de volgende update!

Die ledstrips heb ik hier al liggen :) dus die komen zeker!

mooi mooi mooi, en dat grijs best wel goed gelukt. Aan de andere kant kan ik wel zien hoe een paar ledjes in de plexi en dan de randen vrij een zeer mooi effect zou gegeven hebben. Maar je kan ons nog steeds verrassen :p

Wie weet in de toekomst :0 maar in eerste instantie komt er een strip onder de mobo :)

Dat ziet er mooi uit! :)

PS: Ik had nog nooit een Asus Matrix in het wild gezien. Maar wtf is die kaart groooot zeg!

Dank je Buurman!

De Matrix is letterlijk en figuurlijk een dikke kaart :p

Wow, erg mooi gedaan! Oog voor detail, ben benieuwd wat er verder nog komt!
Voor wat betreft de LEDs, denk dat je nog kant genoeg krijgt om het mooi te verlichten ;)

Wow, erg mooi gedaan! Oog voor detail, ben benieuwd wat er verder nog komt!
Voor wat betreft de LEDs, denk dat je nog kant genoeg krijgt om het mooi te verlichten ;)

Dank je, er komt nog veel meer :)
Ik denk ook wel dat er genoeg verlichting inkomt en teveel is ook niet mooi!

dat carbon ziet er wel erg nice uit.

Niet alleen mooi, werkt ook erg prettig (gelukkig) :)

vandaag even druk geweest met mn pc :p

Voor :

lTCvR.jpg

Na :

ymBDx.jpg

En zo ziet het er dan uit op tafel :p

QQgi9.jpg

Eind komende week verwacht ik toch een eind te zijn voor een mooie update :)

UPDATE 4 !

Is hij dan eindelijk update 4 alweer :D

Nu het serieuze werk, het monteren van de 2x 360 radiatoren.
Ik heb voor 2x360 gekozen met oog op de toekomst, 2x360 is nu nog een enorme overkill omdat het nu alleen de cpu en het geheugen zal koelen maar wie weet in de toekomst ooit ook 2 videokaarten en moederbord.
Dus de benedenverdieping hoef ik dan later (als het goed is) niet meer aan te passen.

Genoeg gekletst! hier komen de foto's (37 totaal! :p )

Als eerste het middelen aftekenen voor de eerste rad een Feser 360!

9YFeK.jpg

PShbg.jpg

9rWQs.jpg

PKHou.jpg

EnjXD.jpg

KxyaX.jpg

KxyaX.jpg

Radiator stand vastzetten en radiator monteren met 3x Tacens fans (in de toekomst hopelijk 3x Enermaxmet rood licht)

3fNXT.jpg

9JIVe.jpg

msRIB.jpg

Rxi6J.jpg

Daarna de Koolance 360 slim radiator aan de voorkant met 3x schrouds (gemaakt van 3 oude fans) met 3x Enermax Vegas Trio.
De radiatorstand was nog een klein probleempje omdat deze van 2 kanten bevestigd kon worden, deze heb ik dus aan moeten passen zodat het niet meer aan de voorkant zichtbaar is.

VZVWN.jpg

QSGFX.jpg

DRV0t.jpg

522AK.jpg

prK59.jpg

t9fdx.jpg

QpZXk.jpg

r6OIw.jpg

otvY0.jpg

1zqNT.jpg

9vKwU.jpg

fAAoa.jpg

jGvdF.jpg

EVGrZ.jpg

fovBZ.jpg

GXR7H.jpg

CXQfA.jpg

qj4S1.jpg

GnTkk.jpg

GhLO2.jpg

3NrNj.jpg

En zo ziet het er dan in totaal uit :D

hWHDS.jpg

xI6G0.jpg

N6pEB.jpg

YE6O4.jpg

Er komen nog zwarte fanguards op maar mijn vrouw had de camera nodig dus die staan nog niet op de foto (doe ik er bij de volgende update even bij)

Niet geheel onbelangrijk, de pomp past er ook nog tussen (wat een weelde:p )

5nd8K.jpg

Ik hoop dat jullie hebben genoten van de foto's :)

Sir Serial.

Volgende update : soon (dit word het afronden van deze verdieping) so stay tuned :D

Bijlagen

• EVGrZ.jpg
    EVGrZ.jpg
    64,9 KB · Weergaven: 150
nice hoor, ziet er erg goed uit ;)

Dank je Milco :)

Klein mini updateje er achteraan

TNT aan de deur ? kheb toch niets besteld?

Een grote doos wtf :S

JaGzH.jpg

Wat kan daar inzitten?!

rHuJ7.jpg

IuIpA.jpg

f9IGp.jpg

Gekregen van een vriendin (waarvoor ik de pc altijd doe) voor de mod :D
Heel erg bedankt met 3 hele dikke zoenen!

goh, kun je dr niet even aan mij uitlenen xD
zou ook wel zo een cadeau willen krijgen xD

Sorry maar dat vertrouw ik niet hoor :p

Kijk, dat zijn nou eens kadootjes waarvan je zoiets hebt: "Dit is wel erg leuk en onverwachts!" ipv wat cash geld of een kratje bier.. :)

Ja dit was echt onverwacht..ik had haar wel een link laten zien omdat ze in de aanbieding waren (bij Redcoon nu 58 euro ) maar nooit gedacht dat ze die ff voor me zou kopen :O

Hey mastercool man . Nu heb je mijn dremel ook niet meer nodig kom hem binnenkort wel weer op halen.
btw ziet er goed uit

Ja cool man :D ook fijn idee dat ik die niet hoef te gebruiken..stel je voor dat tie stuk ging..was dan mooi lullig geweest..maar nog heel erg bedankt dat ik hem kon lenen master! :D

ps..ik zou je hulp wel heel goed kunnen gebruiken voor een volgende update, dus als je me daarbij zou willen helpen heel graag :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
Luculenus RoG LightningStoneX79. Gallery & Build Logs 130
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10
sir serial LD WarMachine Gallery & Build Logs 60
sir serial Arnold - sir serial - Warmachine Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 34

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan