• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG LightningStoneX79.

Als je naar de user zelf ziet is hij/zij al 2 en half jaar lid dus denk als het een fake was dat haar acc al lang zou gedeletet zijn geweest of geblokkeerd. Zo te zien staat het bod 395 dus prijs kan nog altijd oplopen tot mss 450€
Maar zou idd wel proberen om ze op te halen. Ga met 2 man ofzo het blijft veel geld om zo maar kwijt te geraken.

Als je naar de user zelf ziet is hij/zij al 2 en half jaar lid dus denk als het een fake was dat haar acc al lang zou gedeletet zijn geweest of geblokkeerd. Zo te zien staat het bod 395 dus prijs kan nog altijd oplopen tot mss 450€
Maar zou idd wel proberen om ze op te halen. Ga met 2 man ofzo het blijft veel geld om zo maar kwijt te geraken.

Ze heeft er oneindig veel als het goed is. Ze besteld ze bij haar leverancier en verkoopt ze met een kleine winst. Maar idd 2.5 jaar is wel lang. Maar ergens kan ik het wel begrijpen dat er liever verstuurd wordt. Ik heb het al zat keer meegemaakt dat mensen niet komen opdagen dus zij ook wel.

Mijn redenatie is :

1: Het is marktplaats , grootste scam site van heel nederland.

2: Met dat soort spelfouten is het voor mij overduidelijk

3: 2 1/2 jaar actief zegt in mijn ogen niet zo heel veel .

4: de geboden bedragen kunnen ook vrienden van deze persoon zijn .

Mijn mening ik zeg leg liever wat geld meer neer zodat je ze van uit een officieel winkel hebt + je garantie .
goedkoop is duurkoop zeggen ze ook wel :)

Mijn redenatie is :

1: Het is marktplaats , grootste scam site van heel nederland.

2: Met dat soort spelfouten is het voor mij overduidelijk

3: 2 1/2 jaar actief zegt in mijn ogen niet zo heel veel .

4: de geboden bedragen kunnen ook vrienden van deze persoon zijn .

Mijn mening ik zeg leg liever wat geld meer neer zodat je ze van uit een officieel winkel hebt + je garantie .
goedkoop is duurkoop zeggen ze ook wel :)

Dat klopt, maar je hebt natuurlijk paypal bescherming mits ik langs kan komen natuurlijk. Kan ik niet langskomen dan weet ik genoeg. Kan namelijk zo het laptopie menemen en dan eerst even de kaart bekijken en dan zo het geld overschrijven.
Maar denk idd dat het niks gaat worden aangezien ik geen reactie meer krijg. Maar wie weet :p

Hey mensen

Ik heb mijn inspiratie bron kunnen vinden. Zo wil ik het ongeveer gaan maken alleen dan in het rood. Hoe hij het gedaan heeft is echt mega strak. Natuurlijk verwerk ik nog ook een aantal eigen ideeen erin :)
We zullen zien ^^

Bron en credits : TJ11 - Single Loop Dominator ~ Sandy, Tri Sli GTX 580 Build

418950_3308116341607_1229024354_33409774_530531688_n.jpg

398429_10150630559314119_765954118_8996930_1438535864_n.jpg

IMG_0180.JPG

close.png

294656_1802194913518_1799210327_1211804_677796661_n.jpg

Laatst bewerkt:
Whaha :p. Ik snap wat je bedoeld. Normaal neem je 1 pomp voor videokaarten, CPU en radiator. De 2de pomp neemt de extra verliezen voor de rest op. Maar stel dat ik mijn ram wil gaan koelen dan maak ik vanuit de videokaarten een T splitsing die beide ram modules nemen. Daarna ga ik weer van de ram modules met een T toevoeging naar de CPU. En dan vanuit de CPU weer naar de radiator. Probleem alleen daarmee is dat je veel meer geld kwijt ben aan de fittingen dan aan het ramblok zelf :p.

Gaat er meer om hoe hij het gedaan heeft. Draden management en LEDs enzv. Zo moet die van mij ook ongeveer eruit komen alleen dan in het rood. te zien

update

Het heeft even geduurt maar hier een volgende update! Nu is het wachten tot de asus HD7970 DCII beetje leverbaar wordt. Deze wil ik gaan waterkoelen met een EK waterblock. Dat is eigenlijk het enigste nog wat ik moet doen en dan is de case of op wat cable management na....
Ook krijg ik binnenkort een 3930K C2 stepping opgestuurd :D. Mijne is RMA geacepteerd, gelukkig...

Pics :D

Een in perfect staat kerende radiator
nr0rqp.jpg

117cjfa.jpg

2v9658m.jpg

Build vooraf :p
al0wfd.jpg

346pye8.jpg

15meczd.jpg

muj15k.jpg

35ho4yw.jpg

muj15k.jpg

35ho4yw.jpg

2u8w1s5.jpg

ulzzs.jpg

160qxys.jpg

1071evl.jpg

351to60.jpg

2eeeuqh.jpg

3025to8.jpg

En waarvoor we het uiteindelijk allemaal op doen. Die welbegeerde beloning voor ons keiharde werk :p
35dcbut.jpg

Nu afwachten tot de volgende bestelling :)

hele mooie plannen en een mooie smaak kwa stijl heb je, en het klinkt mischien lullig maar je zou toch je pc moeten verkopen vanwege geld te kort of heb je toch besloten je pc te houden.
ik hoop in iedergeval dat je nog ver zult komen met het bouwen van pc`s want je doet het wel netjes :023:

hele mooie plannen en een mooie smaak kwa stijl heb je, en het klinkt mischien lullig maar je zou toch je pc moeten verkopen vanwege geld te kort of heb je toch besloten je pc te houden.
ik hoop in iedergeval dat je nog ver zult komen met het bouwen van pc`s want je doet het wel netjes :023:

PC staat op marktplaats en gaat alsnog de verkoop in. Wel heb ik een nieuwe baan kunnen vinden wat eigenlijk niet erg lastig was :). Het probleem was dat ik mijn motor nog deels moest afbetalen maar dat is gelukkig in orde nu.

Bedankt :)

Kijk is wat ik heb binnengekregen :D

Een gloednieuwe C2 stepping processor van intel !!

zuihhs.jpg

Mijn oude is geruild voor een nieuwe met dank aan 4allshop. Heeft even geduurt en zelf nog contact gehad met Intel maar het resultaat mag er wezen :).

Tevens heb ik weer wat nieuwe spulletjes aangeschaft en inplaats van een HD7970 komt er een GTX680 in :p.

Heb toch nog even snel wat kunnen bouwen aan mijn build dus zal morgen even een paar foto's schieten met daglicht. En dan lekker van het zonnetje genieten :)

De bestelling :)

Heel erg bedankt nog Freddy voor het leveren van het reservoir met een black acetel top! Ik had de zilvere versie besteld maar had ergens in het forum aangegeven dat ik liever de acetel wou.
Ben hartstikke blij! :D

Omdat al mijn PWM aansluitingen op waren op het moederbord heb ik er maar een aantal gentle typhoons bij besteld. 2 voor push 2 voor pull. Die excalibur zijn de beste in push maar pull stellen ze niks voor ..
1y24br.jpg

Het vertrouwen in ons is ver te zoek bij swiftech :p Maar ze hebben hier wel wat ontzettend moois neer gezet.
10pa58l.jpg

Update!

Effe lekker lopen brainstormen, passen en meten. Het swiftech reservoir rev B gaat hem niet worden. Hier had ik niet goed genoeg over nagedacht. Gelukkig had ik nog een oud reservoir liggen en dat werkte perfect!

25het7c.jpg

Pomp op volle kracht, het waterniveau daalt gelijk een behoorlijk stuk.
11si80i.jpg

Een meer aangename toeren
34qjjwo.jpg

Reven fancontroller
33v22rk.jpg

2qcjof8.jpg

2qkug5i.jpg

dws021.jpg

4ggshf.jpg

351d2tc.jpg

m0xuv.jpg

Nu is het echt afwachten geblazen tot de nieuwe EVGA hydro copper, of een evga kaartje met EK blok maar dat hangt af van de prijs/prestatie.

wat is er dan zo mis met ati kaarten??
maar een gtx680 is ook niet mis nee..
en gaat ie nog de verkoop in of heb je dat al weer getrokken?(heb zelf geen interesse maar was nieuwsgierig:p)

ik had zelf een hd xfx hd6870 black edition maar hij liep helemaal niet stabiel en de software deed het niet en mijn pc viel heel vaak uit, dus toen verkocht en een gtx570 gekocht en nergens problemen mee gehad :)

ziet er weer top uit, persoonlijk zou ik ook voor nvidia gaat in plaats van ati/amd.
ben ook wel benieuwd naar de hydrocopper van evga :)

Bedankt :) Heb de binnenkant van de kaart kunnen zien. De link is al weer verwijderd van EVGA. Eerlijk gezegt vond ik het er niet zo goed uit zien als de blokken van EK. Het was eigenlijk een vlak stuk metaal met daarop een brok accetel geplakt waar het water doorheen stroom. Maar het gaat natuurlijk om de prestaties en flow dus effe afwachten weer :p

wat is er dan zo mis met ati kaarten??
maar een gtx680 is ook niet mis nee..
en gaat ie nog de verkoop in of heb je dat al weer getrokken?(heb zelf geen interesse maar was nieuwsgierig:p)

Nvidia bied net even wat betere driver ondersteuning aan. Tevens neemt de chip genoegen met hele lage voltages tijdens het overklokken. De HD7970 heb ik zelf nog nooit wat over gehoort kwa problemen. Als het EK blokje en de asus DCII eerder waren gereleased had ik die nu gehad :p

Ben er alleen nog steeds niet uit hoe die GTX 680 nu sneller kan zijn. AMD heeft meer cores, groter geheugen kanaal enzv.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan