• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RoG LightningStoneX79.

Hier nog een paar foto's van het aftappunt. Past allemaal net precies :p

edq94.jpg

Nog een tip; tijdens het vullen vergeet niet het kraantje dicht te draaien :schaam
dat is nog eens een goede tip :)

Nog een kleine update :

Toekomste plannen zijn : 2 pompen met dual EK top.
Nog 2 copper EK 7970 blocken voor HD7970 van DC asus.
Nog een paar kleine laatste afwerkinging : Sommige draden beter wegwerken en bepaalde slangen iets verkorten.

Hier een aantal foto's

Cable management aan de zijkant, wat een gedoe was dat :p

2vc6e88.jpg

Een EX120MM radiator geplaatst voor nog een klein beetje extra koeling zonder dat de flow hier al te veel onder leid

1py05h.jpg

Gesleevde draden

kd4umu.jpg

kd4umu.jpg

Extra foto's

jg04zt.jpg

rm4apx.jpg

Nu afwachten tot de HD7970 van asus uitkomt en dan ga ik verder. In de tussentijd kan ik mooi me nieuwe kamer afmaken :D. We moeten nog een muur slopen en een aantal andere dingen doen. Heb een heel groot hoekbureau gekocht waar ik dan lekker me PC op kan bouwen want deze tijdelijke oplossing is natuurlijk niks :p Is mijn vijand stof ook niet zo in overvloed meer :041:

Bedankt mensen voor de reacties :)

Ziet er idd nog een beetje chaotisch uit allemaal. Met de 2 watergekoelde GPU zou het er idd al een stuk beter uit moeten zien :). De kleuren matchen ook nog niet helemaal waardoor het ook al er stuk minder uitziet. Dan heb je die grote lange slang langs de GPU, deze wordt straks met behulp van een aantal 90 graden fittings een stuk naar voren gebracht en moet dan uit het gat lopen waar de draden nu naar binnen gaan. ( eerste gat van links ) En de slang van me 120MM rad naar de CPU is ook niet echt strak, dus dat wordt ook even gefixed :)

Ik ben goed opweg voor mijn echt eerste build ( op de half afgemaakte corsair na dan) alleen de laatste puntjes he :p

Ik zou al blij zijn als dit op mijn bureau stond haha.

Nu is het mogelijk :p.

De kast gaat vervroegd weg spijtig genoeg. Hij gaat de verkoop in wegens plotselingen geld tekorten :(. Hij gaat zelfs weg zonder meer prijs.
Ik ga zondag even een kostprijsberekening maken en dan gaat alles de verkoop in. Hopelijk wilt iemand hem kopen met 2x HD7970 erin zodat ik de build toch nog clean en compleet kan afleveren :)

Spijtig had deze wel graag afgewerkt gezien :(

Ik hoop dat je je geld nog allemaal terug krijgt maar denk niet dat je er winst op zal maken of de zelfde prijs van terug krijgen die je hebt betaald heb blijft 2de hands hoe je het ook draait of keert.

Spijtig had deze wel graag afgewerkt gezien :(

Ik hoop dat je je geld nog allemaal terug krijgt maar denk niet dat je er winst op zal maken of de zelfde prijs van terug krijgen die je hebt betaald heb blijft 2de hands hoe je het ook draait of keert.

Als ik hem voor minder moet verkopen hou ik hem liever zelf :). We zullen zien. Er zit gigantisch veel modwerk in zo'n project dus misschien dat er mensen zijn die dit snappen/waarderen.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Sanders Bykski RTX 4070 Ti ROG Strix HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
Jason EK-Quantum Momentum² ROG Crosshair VIII Extreme D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
Jason EK-Quantum Momentum ROG Maximus XII Hero - D-RGB - Plexi & Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow EK-Quantum Momentum ROG Rampage VI Encore D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
M Aangeboden Nieuwe Lian Li PC-O8 Wit. Of te ruil tegen de O-11 ROG Gesloten 4
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
M Levertijd Lian Li PC-11 WGX ROG HighFlow Webshop 4
U Loop in Lian Li PC-O11 ROG - advies nodig Advies Waterkoeling Setup 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
Freddy ASUS ROG Rampage VI Extreme / Apex Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Bas9466 2 x 3 pin fans op 1 x pwm aansluiting op moederbord asus rog hero viii Problemen & Oplossingen 6
R ASUS ROG MAXIMUS VIII EXTREME/ASSEMBLY Waterblok Hardware & Software 6
C ASUS ROG SLI-Bridge (2-way) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Vannos [VERKOCHT] Asus Oc Station ( rog ) Verkocht 5
NAVYVIPER [GEZOCHT]ROG sticker Gevonden 4
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Asus ROG G46VW Gaming laptop HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
L ROG Bloodshed Gallery & Build Logs 14
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
D [IN-ACTIVE] Asus rog oc station Gevonden 0
dark viper zwolle Rog-zero Gallery & Build Logs 2
sir serial RoG WarMachine Gallery & Build Logs 239
Legendary1985 [VERKOCHT]--Nieuw in doos-- Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 Verkocht 3
Colossus Asus RoG GPU - Radeon 5870 "Matrix" 2Gb Hardware & Software 3
Vannos ROG oc controller Hardware & Software 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan