Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toekomste plannen zijn : 2 pompen met dual EK top.
Nog 2 copper EK 7970 blocken voor HD7970 van DC asus.
Nog een paar kleine laatste afwerkinging : Sommige draden beter wegwerken en bepaalde slangen iets verkorten.
Hier een aantal foto's
Cable management aan de zijkant, wat een gedoe was dat
Een EX120MM radiator geplaatst voor nog een klein beetje extra koeling zonder dat de flow hier al te veel onder leid
Gesleevde draden
Extra foto's
Nu afwachten tot de HD7970 van asus uitkomt en dan ga ik verder. In de tussentijd kan ik mooi me nieuwe kamer afmaken . We moeten nog een muur slopen en een aantal andere dingen doen. Heb een heel groot hoekbureau gekocht waar ik dan lekker me PC op kan bouwen want deze tijdelijke oplossing is natuurlijk niks Is mijn vijand stof ook niet zo in overvloed meer :041:
Ziet er idd nog een beetje chaotisch uit allemaal. Met de 2 watergekoelde GPU zou het er idd al een stuk beter uit moeten zien . De kleuren matchen ook nog niet helemaal waardoor het ook al er stuk minder uitziet. Dan heb je die grote lange slang langs de GPU, deze wordt straks met behulp van een aantal 90 graden fittings een stuk naar voren gebracht en moet dan uit het gat lopen waar de draden nu naar binnen gaan. ( eerste gat van links ) En de slang van me 120MM rad naar de CPU is ook niet echt strak, dus dat wordt ook even gefixed
Ik ben goed opweg voor mijn echt eerste build ( op de half afgemaakte corsair na dan) alleen de laatste puntjes he
De kast gaat vervroegd weg spijtig genoeg. Hij gaat de verkoop in wegens plotselingen geld tekorten . Hij gaat zelfs weg zonder meer prijs.
Ik ga zondag even een kostprijsberekening maken en dan gaat alles de verkoop in. Hopelijk wilt iemand hem kopen met 2x HD7970 erin zodat ik de build toch nog clean en compleet kan afleveren
Ik hoop dat je je geld nog allemaal terug krijgt maar denk niet dat je er winst op zal maken of de zelfde prijs van terug krijgen die je hebt betaald heb blijft 2de hands hoe je het ook draait of keert.
Ik hoop dat je je geld nog allemaal terug krijgt maar denk niet dat je er winst op zal maken of de zelfde prijs van terug krijgen die je hebt betaald heb blijft 2de hands hoe je het ook draait of keert.
Als ik hem voor minder moet verkopen hou ik hem liever zelf . We zullen zien. Er zit gigantisch veel modwerk in zo'n project dus misschien dat er mensen zijn die dit snappen/waarderen.