• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Roel --> roelientjeL

roelientjeL

New member
Hallo allemaal,

Ik kom ook hier de boel terroriseren :icon_axe: :fflak: :s-telefrag: :070:

Ik ben een van de admins van O.T.H. (tevens reviewer), ben al lange tijd (actief) lid van HWI, minder lang van Tweakers.net en nu kom ik highflow maar eens lastig vallen!

Ik heb inmiddels bijna twee jaar waterkoeling en ik ben van plan daar de komende weken iets aan te gaan doen... het ziet er niet uit namelijk... :doubt:

Verder ga ik beginnen met extreem overklokken, mijn dewar en tube zijn onderweg :D

Ik heet trouwens Roel en ondanks dat de naam het misschien anders zou doen vermoeden; ik ben gewoon hetero :p. Ik ga beginnen aan mijn eindexamenjaar VWO. Mijn pc bestaat nog uit een Q9450 en een 9500GT van de bekende overklokcompetitie... Er komt een 5850 aan :icon_keel:

Meer hoef ik niet te vertellen, dat is niet van belang en een redelijk aantal mensen kennen mij al (zij het positief of negatief :077::059:)

Oja: hoe ik bij Highflow terecht ben gekomen... Toen ik met waterkoeling wou beginnen heeft, waarschijnlijk, Ronald mij op Highflow gewezen :)
 
Hey Roel :) Welkom bij
2czyhhl.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan