• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

rode cclf lamp

Brian Simons

New member
hey

ik heb aan hf gevraagt wat voor ccfl ik moet hebben om aan de Bitspower X-Panel XP II CCFL Controller Black te monteeren maar moest het hier ff vragen

led strip kunen niet helaas volgens hun dus vandaar dat ik het hier vraag

welke moet ik hebben ? heb nu ook 2 van 10 cm maar ziten recht streeks op de inverten met daar aan een molex geen 2 pin steker aan te vinde :(

thanks :)
 
Allereerst, welke CCFL kit heb je nu precies? Want meestal zit de molex aansluiting aan de zijde van de inverter met een 2-pins. Je vervangt dan de molex kabel door de kabel van de X-panel.

Overigens, ledstrips kunnen wel, maar enkel met schaar en verbinding als solderen, kroonsteentje of knelkoppeling:


;).

Echter moet ik je er wel bij zeggen dat mijn controller nog maar half functioneert, vandaar dat ik hem ook niet echt meer gebruik. Mocht je overigens die X-Panel aan willen schaffen voor de soundcontrolling functie, bespaar je dan die kosten en pak die controller van Sunbeam. Die reageert 10x beter op geluid ;).
 
Laatst bewerkt:
Alsnog is het dan mogelijk, maar dat betekend modden ;).

Overigens, als het goed is zit de inverter dichtgeklikt met 2 klemmetjes, hij is te openen (echter, pas doen als hij niet aangesloten zit op je voeding) en als het goed is zit het intern wel met een 2 pins aansluiting.

Als je het aandurft, openhalen en ter verificatie door een van ons even een foto van plaatsen. Over het algemeen heeft elke CCFL inverter (dat zwarte doosje) een 2-pins aansluiting. Echter, bij de ene zit hij intern en bij de andere extern.
 
zo ik heb gister bezig geweest en ik heb tijdje geleden 2 uv ccfl lampen gekocht en die hadden wel een stekertje aan de buiten kant met een kleine 2 pin aan de buitenkant dus ik heb die omgewisseld met de rode en nu werkt het perfect :D nu alleen nog kijken dat ik een ook een manier vind voor de led verlichting
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan