Besje <3 buildlogs 12 september 2011 #1 Hey Freddy, Kreeg een mailtje van Roccat dat de Isku - eindelijk - leverbaar is. Kan 'm echter nog nergens vinden... Kun jij 'm al bestellen? Groeten, Stefan.
Hey Freddy, Kreeg een mailtje van Roccat dat de Isku - eindelijk - leverbaar is. Kan 'm echter nog nergens vinden... Kun jij 'm al bestellen? Groeten, Stefan.
Freddy Administrator Forumleiding 12 september 2011 #2 Het is nog niet te bestellen, zodra daar info over is, laat ik het hier weten
R rberbers New member 19 september 2011 #4 Nu inmiddels al meer nieuws? Ik ben ook met smart aan het wachten op dit keyboard
Freddy Administrator Forumleiding 20 september 2011 #7 Goed nieuws! We krijgen ze binnen, jammer dat we nu net op vakantie gaan Maar vanaf 10 oktober is het uit voorraad leverbaar als er geen onverwachte vertragingen zijn
Goed nieuws! We krijgen ze binnen, jammer dat we nu net op vakantie gaan Maar vanaf 10 oktober is het uit voorraad leverbaar als er geen onverwachte vertragingen zijn
Besje <3 buildlogs 20 september 2011 #8 Goed nieuws, thanks Freddy! Als je terug komt van je vakantie, staat mijn bestelling in ieder geval op je te wachten! Fijne vakantie!!!
Goed nieuws, thanks Freddy! Als je terug komt van je vakantie, staat mijn bestelling in ieder geval op je te wachten! Fijne vakantie!!!
Freddy Administrator Forumleiding 21 september 2011 #9 Hier alvast in de shop: ROCCAT Isku Illuminated Gaming Keyboard - US Want we kregen vandaag door dat we maar 3 stuks binnen krijgen Dus de eerste drie bestellingen (die ook betaald zijn) hebben het als een van de eerste in EU
Hier alvast in de shop: ROCCAT Isku Illuminated Gaming Keyboard - US Want we kregen vandaag door dat we maar 3 stuks binnen krijgen Dus de eerste drie bestellingen (die ook betaald zijn) hebben het als een van de eerste in EU
Freddy Administrator Forumleiding 7 oktober 2011 #11 De 3 stuks waren al verkocht, maar goede nieuws is dat we wat meer hebben binnen gekregen, dus nu nog steeds direct leverbaar uit voorraad
De 3 stuks waren al verkocht, maar goede nieuws is dat we wat meer hebben binnen gekregen, dus nu nog steeds direct leverbaar uit voorraad