• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Robin "Mortum" van der Molen stelt zich voor

Mortum

Member
Hallo iedereen!

Ik ben Robin "Mortum" van der Molen uit Alkmaar,
25 jaartjes jong en werkzaam als technisch tekenaar bij een Engineeringsbureau in mijn mooie stad!
(zowel 2D als 3D)

Als main timesink heb ik Gamen als hobby, sinds ik nu op mijzelf woon en van een magere 8mbit (0.5 up) naar nu 100Mbit (10 up) ben geupgrade ben ik ook bezig met het opbouwen van een Livestream (ik kan redelijk mijn mannetje staan met FPS games).

Mijn pc bestaande uit (tweakers lijstjes aangezien deze altijd up to date blijven):
Voor zover ik kon vinden http://tweakers.net/gallery/435775/#tab:inventaris
(ik ga volgende week naar Reality LAN, daar zal ik even een paar mooie plaatjes van mijn beesie in zijn natuurlijke omgeving maken)








Alleen, hij wordt dit jaar ook weer een stukje ouder en BF4 is helaas al te zwaar om naast gewoon de game ook de stream aan te hebben, dus we willen een nieuwe creatie tot leven roepen!

En de techniek is ook iets waar ik best gek op ben dus ik ga binnenkort™ (lees: Zodra het budget het hopelijk volgend jaar toelaat) een eigen kast ontwerpen op basis van een "bekende stationaire case" *hint* meer zeg ik nog niet ;)
Wishlist "organen" toekomstig project: http://tweakers.net/gallery/435775/#tab:wenslijst
(Ik ben een WTB-er, geen ICT-er dus de built zal lang niet optimaal zijn.
Commentaar is daarom zeer welkom, dit is ook het eerste systeem die ik zelf samenstel!!)

Hierover komt natuurlijk een built log, aan jullie de vraag of jullie een samenvatting willen vanuit de ontwerp fase willen of echt vanuit "Scratch"! (Na volgende week begin ik met mijn ontwerp)

Gelijk een vraag aan jullie: hoe gevoelig/ongevoelig is waterkoeling als je de pc veel mee neemt (voor schudden)?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Freddy en mixedup!

Waterkoeling kan best wat hebben, mits je alles goed hebt gemonteerd :)
Ik zal me er over inlezen ;) ook even kijken hoeveel groter die deuk in m'n portemonnee dan nog gaat worden.

strakkies heb ik een hele kamer ipv een zielig hoekje voor mijzelf dus dan kan ik ook echt lekker gaan knutselen :D
 
Thanks!

Ook even een avondje zitten kwijlen op die waterkoeling parts alleen wordt de "Deuk" dan echt te groot! :'( (tenzij ik nog een dikke erfenis weet te krijgen van een tante uit timboektoe waarvan ik nog nooit had gehoord :p)
Gezien ook de andere gave spulletjes ben ik op het idee gekomen om mn toekomstige case modulair (net zoals de nieuwe CM Stacker) op te bouwen :)

Mag dat trouwens:
Een soort van built log aanmaken vanuit de brainstorm fase?
Ik heb namelijk 1000-en ideeën en geen idee of die allemaal al mogelijk zijn!
(woes of a casemod newbie)
 
even een kleine update: (account was een tijd (4 maanden)ontoegankelijk aangezien ik mijn e-mail kwijt was)
Geen budget nog voor een nieuw systeem, iets met vrijwilligers werk waar wat financiën naartoe gaan (ik maak nu onderdeel uit van de e-sportbond) en een paar financiële tegenslagen (niets ernstigs, alle rekeningen worden betaald maar m'n spaarpotje had wel een andere bestemming nodig).

Ook m'n eerst komende built zal dan ook geen scratch built worden, dat wordt simpelweg te duur. maar op een bestaand chassis.

Ook zit ik op TP12 tegenover jullie voor de stage :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Mortum Mortum - Robin vd Molen - Mortum v2 (Nieuw systeem) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 0
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, Robin. Felicitaties 2
Robin026 Dan komt Robin ook maar in tha house. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 82
Impulse [2010] Robin Hood Films / Movies 2
X Gefeliciteerd Robin!! [26] Felicitaties 8
HighFlow Gefeliciteerd, Mortum. Felicitaties 1
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
HighFlow LG geeft 8k-oled-tv van 88" adviesprijs van 29.999 euro Hardware & Software 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
the_cyberspace Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x Gevonden 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan