• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rob - z999

Voordeel interne DAC: scheelt geld en plek :/) qua extra vervoming zou het wel mee
Moeten vallen, zolang een DAC maar niet in de pc
Kast zit dat is echt gruwelijk :)

Je komt ze inderdaad niet in audiowinkels tegen. D eeigenaar ash is nogal anti audiowinkel en fanatiek: 'doe maar normaal en geen dure bullshit als het niet nodig is' iets et je in veel hihg end nogal veel tegenkomt :)

lol, die bose meuk ed is idd hopeloos. Het is maar net waar je kijkt, b&w's, dynaudio, focal, genelec. Allemaal top, mgoed je betaalt daar voor. Er zijn idd maar weinig winkels die fatsoenlijke producten verkopen, marges zijn uiteraard veel belangrijker ;)

Ik denk dat de markt voor high end hifi gewoon enorm klein is tbh, meeste mensen zijn snel tevreden. Zodra er dolby op staat is het perfect, zucht. Geef mij maar 2.1, meer is niet nodig. Zat wel te kijken naar de sub van dyn om evt de set aan te vullen, maar die is weer 950 euro. Word m niet voorlopig :D

Ja en de high end mensen willen vooral stoer doen over hun dure spullen, hoe mooi het eruit ziet en lekker tweaken met aparte kabeltjes. Hey zijn net mensen die zelf mooie pc's bouwen :)

En als het om muziek gaat: 2 of 2.1 hands down!

lol idd. Mgoed, het is niet enkel de speaker. De ruimte is ook van belang 50-50. Zonder akoestische aanpassingen klinkt het nog ruk ;)

Pc's bouwen is ook gaaf uiteraard ;D

Thx ;) Ik hoop dat je vakantie naar wens was iig!

De plexiplaten zijn iig binnen, van lexan dus ook nog eens duurzamer. Wel prijzig trouwens. Ik ga er over een week of 3-4 echt mee beginnen en dan komen er ook verslagen. Eerst wachten op de paintbrusher.

Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan