• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rico vs Badr

Wie denk je dat er gaat winnen zaterdag bij Collision 2

  • Badr Hari natuurlijk, ik ben lid van de Badr army. Rico gaat knock out!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

MrGiorgio

De Planner
Komende zaterdag de partij waar veel mensen op gewacht hebben

Rico Verhoeven tegen Badr Hari

In 2016 was de laatste confrontatie tussen de 2 kemphanen. die eindigde in opgave door Badr Hari.



Nu 3 jaar later, stappen ze wederom samen de ring in om die onbevredigde partij in Oberhausen te doen vergeten.



Badr is volwassener geworden en is beter in shape. Hij is zelfs zo goed getraind dat hij een langere partij niet schuwt en ditmaal gaat het dan ook om de titel.
Dit houdt in dat het gevecht over 5 rondes zal gaan en niet over 3 rondes.

Maar Rico heeft ook niet stil gezeten en heeft zich zoals altijd professioneel voorbereid op het komende gevecht.

Tuurlijk, in het voorprogramma zijn er ook spectaculaire partijen te verwachten met o.a. Michael Duut tegen Ariel Machado en Jahfarr Wilnis tegen Antonio Plazebat. Maar na 3 jaar is het wachten over voor iedereen.

Iedereen veel plezier zaterdag!
 
Ik kijk uit naar deze wedstrijd!
Ik denk dat Badr gaat winnen, hij ziet er nu echt heel fit uit.
Met o.a. zijn K1 tijd ook veel meer ervaring dan Rico en volgens mij ook lastigere tegenstanders gehad dan Rico.
Als hij dat allemaal terug weet te brengen, dan wordt het lastig voor Rico :)
 
Hahaha maar je stemt voor Rico?

Badr is naar mijn mening ook de vechter voor wie je naar de wedstrijd gaat kijken. Hoe ver hij ook achter staat, hij blijft gevaarlijk.
Mijn gevoel zegt dat Badr meer talent en emotie is en Rico meer discipline en training is.

Ik heb net nog even de partij van 3 jaar geleden gekeken en Rico had een aardige tik op zijn linker oog ontvangen. Was de partij over 5 rondes geweest, dan had Rico daar steeds meer last van gekregen.
Ik mis alleen nog wel dat roofdierachtige wat Badr vroeger had.

Eindstand: mijn verstand zegt dat Rico gaat winnen, maar je hoopt toch op een vonkje van de oude Badr.
 
Oh lol, ik las Badr slaat Rico de ring uit :ROFLMAO: . Stem is gecorrigeerd :)
Dat roofdierachtige moet ie idd wel hebben, als hij maar niet gaat natrappen en verliest door diskwalificatie :sarc:
 
Ben geen kenner of wat dan ook als het gaat om vechtsporten.
Krijg afentoe wel eens wat mee want een kennis van mij heeft hier in Apeldoorn een eigen MMA academy waar ook kickboxen en dat soort dingen worden gedaan.

Maar Rico Verhoeven vind ik toch wel een echte sportman. Bij Badr krijg ik altijd het idee dat hij de sport doet om zo zijn agressie ergens kwijt te kunnen, wat in mijn optiek geen goede sportman maakt. Ik ga voor Rico. :sarc:
 
Rico lijkt me ook een sympathieke man, als ik voor iemand moet zijn, dan is het Rico vanwege zijn persoonlijkheid.
Badr daarentegen, als je media moet geloven, dan is het inderdaad een agressief mannetje :sarc:
 
Ik koos voor onbeslist. Ik denk dat Badr weer zijn arm zal breken waardoor de wedstrijd gestaakt wordt.
Het is alleen te hopen dat de fans er geen Marokko vs. Nederland van gaan maken. Zulke reacties kom je de laatste dagen steeds vaker tegen op internet.
 
Badr heeft de afgelopen tijd de negatieve berichten achter zich weten te houden. Wordt niet meer beschuldigd van misdragingen op housefeesten etc. en richt zich meer op zijn gezin.
Rico is al jaren de sympathieke hardwerkende gewone jongen. Veel trainen, netjes je groente eten en je best doen op school. En juist dat beeld van een ideale schoonzoon maakt hem voor sommige mensen ongeloofwaardig als kampioen in een harde sport als kickboksen.

Twee totaal verschillende imago's die daardoor elk een eigen publiek trekken.

Het wordt in elk geval een partij die niet gaat eindigen zoals de afgelopen keer. Badr oogt beheerst en afgetraind. Rico kan nu laten zien wat hij waard is tegen een echt goede tegenstander en is gewaarschuwd in de vorige confrontatie dat een Badr in wedstrijdvorm nog steeds een titelkandidaat is.

Zoals Bonjasky al eerder deze week zei: ik hoop voor de sport dat Badr wint, want dan krijgen we nog een rematch.

Nu moet ik nog mijn vrienden overtuigen dat we zaterdag moeten opschieten met het kerstdiner en de cadeautjes.......
 
Volg Badr al van K1. Van de honderden matches die ik gezien heb zijn die van hem altijd het spannendst.
Juist omdat hij onverwacht uit de hoek kan komen door zijn agressie. En zoals Remi al zei, hij heeft vuur in zijn handen.
Maar ... heb een enorme hekel aan hem in zijn doen en laten ?

Hoop echt dat Rico wint door KO maar zie het somber in.
 
Dus .....

Ik zei net tegen de vrienden dat Badr wel hard kan trainen, maar al jaren geen goeie wedstrijd heeft gevochten. En dat Rico gewoon wel wedstrijdritme heeft. En toen ... Bam! Zijn oude weliswaar afgetrainde lichaam trekt het blijkbaar niet.
 
Ik had nog wat tijd over, dus ik heb het gevecht nog eens bekeken.


Het is de 3e ronde, in ronde score staat het 1-1 en Rico heeft zich 2 maal laten verrassen. Op 12:25 min in de video trapt Badr met links (links is dus niet het standbeen). Dan neemt hij een paar tellen rusten en steunt op zijn linkerbeen. Als hij wil opstaan voelt hij pas dat er iets met zijn linker enkel is.

Kan iemand mij uitleggen hoe? Het was logischer geweest als links het standbeen zou zijn en hij iets verzwikt heeft bij het draaien. Of als hij probeert op te staan en steunt op zijn rechtervoet. Ik krijg het idee dat er ergens iets niet klopt.
 
Dat vond ik ook heel vreemd, ik dacht ook hij heeft zijn rechter enkel verzwikt waar hij op staat, waarom grijpt hij nou naar zijn linker been?!?! :LOL:

Maar blijkbaar lande zijn linker kuit/enkel tegen de dekking en half tegen de hoofd van Rico, en die was harder dan zijn kuit/enkel.

Hij probeert op te staan en kracht te zetten op zijn linker been, maar dat lukt niet en gaat vervolgens zitten met zijn linker been gestrekt, omdat die zo pijn doet.
Ik ga er maar vanuit dat het een echte blessure is ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Rooneys Rooneys | Rico | Plofbox Case Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan