Hoi allemaal!
Ik ben Ricardo Snoek, woon in Maassluis, vlak bij Rotterdam. Ik studeer op de Universiteit voor Game Architercture (3D Visual Effects). Hiervoor dezelfde studies afgerond op MBO. Ik ben 21 jaar oud, en ben gek van games en PC's sinds ik 6 ben.
Heb sinds kort een gigantische update gedaan aan mijn computer. Ben nu ongeveer een jaartje in het bezig van een Core i7 in combinatie met een EVGA X58 SLI moederboard (straks in de specs meer daar over). Heb al die tijd met mijn oude 8800GT gewerkt totdat er echt iets nieuws op de markt kwam. Bij de release heb ik dan ook een EVGA GTX480 gekocht, en even later nog een tweede aangeschaft om de eerste bij te staan in het zware proces van gamen.
Ik ben een tijd bezig geweest met casemoddig maar heb daar nu geen tijd meer voor, ik ben dan ook via Tweakers.net hier gekomen om te kijken voor waterkoeling maar mijn budget was daar toen de tijd niet hoog genoeg voor.. Nu dus wel! :026:
Het volgende in mijn PC ga ik dus van extreme koeling voorzien:
MOBO: EVGA X58 SLI
CPU: Intel Core i7 920 @ 4.0Ghz
MEM: Corsair Dominator 3x2Gb @1600Mhz
VGA: EVGA GTX480 x2
SOUND: Creative X-Fi Titanium
HDD1: Intel Postville 120GB G2 @Raid0
HDD2: Intel Postville 120GB G2 @Raid0
HDD3: Samsung Spinpoint F1 1TB
HDD4: Samsung Spinpoint F1 1TB
OPT1: Samsung DVD-RW/RAM Burner
PSU: Coolermaster Silent Pro M1000
CASE: Coolermaster Cosmos Pure Black (voor nu)
MON: Alienware OPTX AW2310
KB: Logitech K800
MOUSE: Logitech G700
MOUSEPAD: Razer Destructor
SPRS: Logitech Z5500
INET: Telfort ADSL2+ @ 20Mbit/1Mbit
Koeling: Alles stock, en Corsair H50 voor CPU
Binnenkort ga ik over op de aanschaf voor volledige waterkoeling zodat ik die monster videokaarten eindelijk eens stil krijg.
EDIT: Foto's toegevoegd zoals beloofd!
Ik ben Ricardo Snoek, woon in Maassluis, vlak bij Rotterdam. Ik studeer op de Universiteit voor Game Architercture (3D Visual Effects). Hiervoor dezelfde studies afgerond op MBO. Ik ben 21 jaar oud, en ben gek van games en PC's sinds ik 6 ben.
Heb sinds kort een gigantische update gedaan aan mijn computer. Ben nu ongeveer een jaartje in het bezig van een Core i7 in combinatie met een EVGA X58 SLI moederboard (straks in de specs meer daar over). Heb al die tijd met mijn oude 8800GT gewerkt totdat er echt iets nieuws op de markt kwam. Bij de release heb ik dan ook een EVGA GTX480 gekocht, en even later nog een tweede aangeschaft om de eerste bij te staan in het zware proces van gamen.
Ik ben een tijd bezig geweest met casemoddig maar heb daar nu geen tijd meer voor, ik ben dan ook via Tweakers.net hier gekomen om te kijken voor waterkoeling maar mijn budget was daar toen de tijd niet hoog genoeg voor.. Nu dus wel! :026:
Het volgende in mijn PC ga ik dus van extreme koeling voorzien:
MOBO: EVGA X58 SLI
CPU: Intel Core i7 920 @ 4.0Ghz
MEM: Corsair Dominator 3x2Gb @1600Mhz
VGA: EVGA GTX480 x2
SOUND: Creative X-Fi Titanium
HDD1: Intel Postville 120GB G2 @Raid0
HDD2: Intel Postville 120GB G2 @Raid0
HDD3: Samsung Spinpoint F1 1TB
HDD4: Samsung Spinpoint F1 1TB
OPT1: Samsung DVD-RW/RAM Burner
PSU: Coolermaster Silent Pro M1000
CASE: Coolermaster Cosmos Pure Black (voor nu)
MON: Alienware OPTX AW2310
KB: Logitech K800
MOUSE: Logitech G700
MOUSEPAD: Razer Destructor
SPRS: Logitech Z5500
INET: Telfort ADSL2+ @ 20Mbit/1Mbit
Koeling: Alles stock, en Corsair H50 voor CPU
Binnenkort ga ik over op de aanschaf voor volledige waterkoeling zodat ik die monster videokaarten eindelijk eens stil krijg.
EDIT: Foto's toegevoegd zoals beloofd!
Laatst bewerkt: