Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hier idd precies de zelfde waarde bij het kijken naar HD tv. Uiteraard over KPN Glasvezel.Ik zou het wel heel vreemd vinden van KPN als ze zoveel investeren in techniek welke niet boven de 100mbit uit kan komen, lijkt mij een beetje onlogisch. De gemiddelde Coax kabelaar bied qua download ondertussen al meer.Verder denk ik dat er maar een heel klein procent van de mensen hun glasverbinding volledig benutten. De meeste hebben een thuis een laptop via wifi op de (sarcasme: on) geweldige Experiabox v8 (sarcasme: off). Deze mensen gebruiken nog geen 10% van hun verbindingscapaciteit.
Hier idd precies de zelfde waarde bij het kijken naar HD tv. Uiteraard over KPN Glasvezel.
Ik zou het wel heel vreemd vinden van KPN als ze zoveel investeren in techniek welke niet boven de 100mbit uit kan komen, lijkt mij een beetje onlogisch. De gemiddelde Coax kabelaar bied qua download ondertussen al meer.
Verder denk ik dat er maar een heel klein procent van de mensen hun glasverbinding volledig benutten. De meeste hebben een thuis een laptop via wifi op de (sarcasme: on) geweldige Experiabox v8 (sarcasme: off). Deze mensen gebruiken nog geen 10% van hun verbindingscapaciteit.