Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Deze pop is dan zelfs nog 1 van de strakste pops qua patchingen Ik zal vanavond zoeken naar fotos van centrales waar het echt om te janken is.Naar mij weten en wat ik zo van de hardware kan lezen is de voeding op de Dislan 1gb/1gb en elke x gezien 10gb??het is blijft gewoon consumenten hardware. Als hun het kunnen plaatsen kunnen wij het ook kopen.natuurlijk is een centrale ook 2zijdig gevoed, maar nooit allebei tegelijk actief ( dit is indien graafschade e.d. dat de centrale van de A of B zijde altijd nog gevoed kan worden. )Veel kpn gebruikers die 100/100 hebben en die zetten hun digitale tv aan zien ze dat hun snelheid terug valt naar 50/50dus ik denk dat er een geen compromie gesloten wordt voor de tv qua bandbreedte
Deze pop is dan zelfs nog 1 van de strakste pops qua patchingen
Ik zal vanavond zoeken naar fotos van centrales waar het echt om te janken is.
Naar mij weten en wat ik zo van de hardware kan lezen is de voeding op de Dislan 1gb/1gb en elke x gezien 10gb??
het is blijft gewoon consumenten hardware. Als hun het kunnen plaatsen kunnen wij het ook kopen.
natuurlijk is een centrale ook 2zijdig gevoed, maar nooit allebei tegelijk actief ( dit is indien graafschade e.d. dat de centrale van de A of B zijde altijd nog gevoed kan worden. )
Veel kpn gebruikers die 100/100 hebben en die zetten hun digitale tv aan zien ze dat hun snelheid terug valt naar 50/50
dus ik denk dat er een geen compromie gesloten wordt voor de tv qua bandbreedte