• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

regelmatig crashes

Peer ik heb het zelfde gehad als jij! Bij mij lag het aan vista die botste met mn gpu drivers en RAM.
Dus ik raad je aan, om even ander ram te lenen van iemand.. dat erin te proppen en kijken wat er dan gebeurt, anders je hele hdd formatteren en vista opnieuw installeren en kijken wat je pc doet zonder de drivers.. kan ook wel eens helpen

heb er nu windows 7 op draaien,
zelfde probleem.
Ik heb na de zoveelste crash ook even de windows memory test laten draaien, ook geen errors gevonden.

Ik wil best andere RAM erin gooien alleen van wie zou ik het moeten lenen?

die beta driver werkt btw ook niet :(

nieuws:
als ik nu furmark draai gaat alles goed totdat ik op spatie druk en daarmee fur rendering uitschakel. De fps schiet naar boven 1200+ en de pc valt uit.

de bench rond ie wel helemaal af:
furbench.jpg

edit:
volgens mij bleef de voeding ook draaien of het was de fan die langzaam (zeer langzaam dan) uitdraaide :S
heb hem weer aangezet dus weet niet oftie ook echt stopte.

na herinstallatie van drivers crasht pc al vlak na het opstarten van furmark... me is goingz crazy

Laatst bewerkt door een moderator:
check of je pci-e kabels echt goed vast zitten. En andere stekkers ook die molex stekkers willen ook wel is dwars zitten. Zelf ook zo iets gehad en toen zat er een stekker niet goed

dan zal het wss aan de gpu liggen of het mobo?
heb btw mss iemand gevonden waarvan ik even wat RAM kan lenen.

en hier nog een screen van furmark op zn laagst (voordat ik nieuwe drivers ging instaleren en daarom nu meteen uitvalt)
furmark3.jpg

heb je ook alles lost gehaald en alleen componeten gebruikt die nodig hebt dus zonder dvd spelers?

heb je ook misschien getest met ati-tool je GPU?

maar heb je geen multi meter die ff kunt lenen ofzo?
bij sommige progammatjes die ook temperaturen aflezen kun je ook de voltage meestal zien/meten.

maar sommige zijn daar bij ook niet betrouwbaar,gebruik misschien ook asus probe progje die ook temps leest enzo?

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A scherm wordt regelmatig zwart Hardware & Software 11
maomanna crashes/freeze zonder meldingen Hardware & Software 19
P GPU-Z crashes Benchmarks & Scores 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan