Hierbij bied ik mijn pc te koop aan. Alles is tot ca een half jaar geleden in de loop van het jaar daarvoor aangekocht. Ik heb het nu druk genoeg met mijn studie, en de hobby van het waterkoelen en het onderhoud daarvan is grotendeels voorbij. Ik ben nu op zoek naar wat kleiners.
De vraagprijs is nog onbekend, maar bij serieuze interesse of een vraag kun je me altijd mailen. De prijs komen we vast wel uit.
Aan computerhardware bevat dit systeem de volgende onderdelen:
- Intel Core i7 920
- Asus P6T Deluxe V2
- Corsair Dominator 6GB 1600Mhz 3x2GB
- EVGA GTX470 2x
- Corsair HX850
- Corsair Obsidian 800D
- Samsung DVD speler/brander
Aanwaterkoeling zit er op dit moment het volgende ingebouwd
- TFC Xchanger 360
- XSPC RX240
- EK FC-470 GTX 2x
- MIPS ASUS P6T Deluxe Series Nickel POM Black
- Watercool HeatKiller 3.0 s1366 Black Nickel Chrome
- MIPS RAM Freezer 6 Nickel POM Black Corsair Edition
- EK Multioption RES X2 250 Advanced
- EK Multioption RES X2 150 Advanced
- Laing MCP355
- Laing MCP350
- EK DDC x top Rev2 Acetal
- Bitspower Black Sparkle fittingen, stop fittingen, rotary adapters en SLI brug!
- Tygon Clear tubing
- Silver Kill Coil
- 5x Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM
- Feser Aqua Blue en Feser Aqua Green
Daarnaast heb ik nog een hele voorraad met toebehoren en andere reservoirs, radiators waaronder:
- Black Ice GT Xtreme 140
- EK Dual Bay Dual pomp reservoir
- Stuk of vijf extra ventilatoren, tubing, stof roosters, vloeistof, koelpasta etc
- Nog allerlei andere dingen. Bij serieuze interesse wil ik je de pdf bonnen van highflow wel toesturen.
Alle waterkoeling onderdelen zijn gekocht bij highflow.nl en hebben me ca €1800,00 gekost. Dit is natuurlijk bij lange na niet wat ik voor die dingen terug wil hebben, maar wees wel een beetje realistisch met je bod. De nieuwwaarde van het hele systeem was ca. €3500,-.
De behuizing (Corsair Obsidian 800D) is gemod. De HDD kooi onderin is verwijderd om plaats te maken voor een 240 radiator die de grafische adapters koelen. Daarnaast zijn aan de achterkant twee gaten geboord om de EK multioption 150 reservoir van plaats te voorzien. Verder zijn er geen beschadigingen te vinden en het systeem is om de paar maand uitgeblazen met een compressor. Alle moderne games kunnen makkelijk op Ultra gespeeld worden, er zit kracht genoeg in.
Ik sta erop dat het systeem in één keer wordt verkocht. Dat betekent dus niet in losse onderdelen!
Op dit moment heb ik ook nog twee beeldschermen op dit systeem aangesloten. Dat zijn een Samsung (27", 1920x1080) en een Asus (24", 1920x1080). Waarschijnlijk dat ik deze ook te koop zet, dus mocht er interesse zijn...
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Voor de buildlog met plenty of foto's klik hier.
De vraagprijs is nog onbekend, maar bij serieuze interesse of een vraag kun je me altijd mailen. De prijs komen we vast wel uit.
Aan computerhardware bevat dit systeem de volgende onderdelen:
- Intel Core i7 920
- Asus P6T Deluxe V2
- Corsair Dominator 6GB 1600Mhz 3x2GB
- EVGA GTX470 2x
- Corsair HX850
- Corsair Obsidian 800D
- Samsung DVD speler/brander
Aanwaterkoeling zit er op dit moment het volgende ingebouwd
- TFC Xchanger 360
- XSPC RX240
- EK FC-470 GTX 2x
- MIPS ASUS P6T Deluxe Series Nickel POM Black
- Watercool HeatKiller 3.0 s1366 Black Nickel Chrome
- MIPS RAM Freezer 6 Nickel POM Black Corsair Edition
- EK Multioption RES X2 250 Advanced
- EK Multioption RES X2 150 Advanced
- Laing MCP355
- Laing MCP350
- EK DDC x top Rev2 Acetal
- Bitspower Black Sparkle fittingen, stop fittingen, rotary adapters en SLI brug!
- Tygon Clear tubing
- Silver Kill Coil
- 5x Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM
- Feser Aqua Blue en Feser Aqua Green
Daarnaast heb ik nog een hele voorraad met toebehoren en andere reservoirs, radiators waaronder:
- Black Ice GT Xtreme 140
- EK Dual Bay Dual pomp reservoir
- Stuk of vijf extra ventilatoren, tubing, stof roosters, vloeistof, koelpasta etc
- Nog allerlei andere dingen. Bij serieuze interesse wil ik je de pdf bonnen van highflow wel toesturen.
Alle waterkoeling onderdelen zijn gekocht bij highflow.nl en hebben me ca €1800,00 gekost. Dit is natuurlijk bij lange na niet wat ik voor die dingen terug wil hebben, maar wees wel een beetje realistisch met je bod. De nieuwwaarde van het hele systeem was ca. €3500,-.
De behuizing (Corsair Obsidian 800D) is gemod. De HDD kooi onderin is verwijderd om plaats te maken voor een 240 radiator die de grafische adapters koelen. Daarnaast zijn aan de achterkant twee gaten geboord om de EK multioption 150 reservoir van plaats te voorzien. Verder zijn er geen beschadigingen te vinden en het systeem is om de paar maand uitgeblazen met een compressor. Alle moderne games kunnen makkelijk op Ultra gespeeld worden, er zit kracht genoeg in.
Ik sta erop dat het systeem in één keer wordt verkocht. Dat betekent dus niet in losse onderdelen!
Op dit moment heb ik ook nog twee beeldschermen op dit systeem aangesloten. Dat zijn een Samsung (27", 1920x1080) en een Asus (24", 1920x1080). Waarschijnlijk dat ik deze ook te koop zet, dus mocht er interesse zijn...
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Voor de buildlog met plenty of foto's klik hier.