0. Volledige naam van het product
Monster Beats by DR. Dre
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
ongeveer 14 maanden terug.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
ongeveer 14 maanden
3. Waarom wil jij het verkopen?
Toe aan iets nieuws
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
waarschijnlijk niet
5. In welke staat verkeerd het verkochte product?
gebruikt
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Alle benodigdheden
7. Wat is je richtprijs?
T.E.A.B.
Bij deze bied ik mijn Beats by Dr Dre Studio hoofdtelefoon aan. Het betreft de witte versie.
Iets meer dan een jaar geleden bij de BCC gekocht voor (toen nog) 299,99.
Ik zou even moeten kijken of ik de bon nog heb, echter is de garantie periode al verlopen.
De hoofdtelefoon geeft zowel de hoge als lage tonen nog net zo weer als toen ik deze kocht.
Er is altijd netjes mee omgegaan. Echter zijn er in de loop der tijd wel twee kleine haarscheurtjes ontstaan en er is een schroefje een stukje los gegaan, al doet dit niks af aan de ''performance'' of de ''looks'' van de koptelefoon.
Ze gaan nu in de verkoop omdat ik wel weer eens toe ben aan iets anders.
Wat krijgt u allemaal:
De Beats by Dr Dre Studio koptelefoon.
De rode Monster hoofdtelefoon kabel (± 1,3 meter).
De zwarte iSoniTalk kabel met microfoon voor o.a. de Blackberry & Apple apparaten (± 1,3 meter).
De harde hoes om de hoofdtelefoon in op te bergen.
De handleiding met garantie papier (dit is niet de bon).
De benodigde AAA batterijen.
De Antibacterieel reinigingsdoek.
Het airline verloopstuk (voor in het vliegtuig).
Het 3,5mm naar 6,5mm verloopstuk.
Ook krijgt u van mij nog extra:
Een kabel clip (om de draad ergens aan te bevestigen).
Een set samsung in-ear hoofdtelefoons (oordopjes), mocht u even geen nieuwe batterijen kunt vinden.
De zwarte iSoniTalk kabel, de twee verloopstukken & het reinigingsdoekje zijn nooit gebruikt en dus nog helemaal nieuw.
De koptelefoon is bij mij thuis te bekijken en te beluisteren.
Zowel ophalen als (verzekerd) verzenden is mogelijk, al gaat mijn voorkeur uit naar ophalen.
Voor vragen of extra foto's kunt u mij altijd mailen. Zie: ''E-mail deze adverteerder''
Tevens nog een in het kort uitleg over de hoofdtelefoon, al spreekt dit voor zich.
Monster Beats by Dr. Dre Studio: MuziektherapieDr. Dre weet als geen ander wat het ware clubgevoel is. Hij weet ook hoeveel pijn, moeite en minutieuze details artiesten in hun werk stoppen. Het is zonde van uw tijd om naar muziek te luisteren als deze subtiele details niet nauwkeurig weergegeven worden. Gelukkig schrijft de dokter het juiste medicijn voor in de vorm van Monster Beats by Dr. Dre Studio. Deze hoofdtelefoon is door Monster ontwikkeld in samenwerking met Dr. Dre. Dit chirurgische staaltje precisiewerk masseert uw trommelvliezen met een snaarstrakke basweergave en een supercompleet geluidsbeeld. Al uw muziek wordt nauwkeurig en helder ten gehore gebracht, van de hoogste noot tot de laagste baspartij. Bovendien geniet u van een geweldig draagcomfort dankzij de ruime, ademende oorschelpen die transpiratie verminderen.
Voor foto's, zie de marktplaats advertentie of laat het hieronder even weten.
Marktplaats.nl > Monster Beats by Dr Dre Studio Wit hoofdtelefoon - Audio, Tv en Foto - Koptelefoons en Headsets
Monster Beats by DR. Dre
1. Welke datum heb jij het product gekocht?
ongeveer 14 maanden terug.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik.
ongeveer 14 maanden
3. Waarom wil jij het verkopen?
Toe aan iets nieuws
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
waarschijnlijk niet
5. In welke staat verkeerd het verkochte product?
gebruikt
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, Cd's etc.)
Alle benodigdheden
7. Wat is je richtprijs?
T.E.A.B.
Bij deze bied ik mijn Beats by Dr Dre Studio hoofdtelefoon aan. Het betreft de witte versie.
Iets meer dan een jaar geleden bij de BCC gekocht voor (toen nog) 299,99.
Ik zou even moeten kijken of ik de bon nog heb, echter is de garantie periode al verlopen.
De hoofdtelefoon geeft zowel de hoge als lage tonen nog net zo weer als toen ik deze kocht.
Er is altijd netjes mee omgegaan. Echter zijn er in de loop der tijd wel twee kleine haarscheurtjes ontstaan en er is een schroefje een stukje los gegaan, al doet dit niks af aan de ''performance'' of de ''looks'' van de koptelefoon.
Ze gaan nu in de verkoop omdat ik wel weer eens toe ben aan iets anders.
Wat krijgt u allemaal:
De Beats by Dr Dre Studio koptelefoon.
De rode Monster hoofdtelefoon kabel (± 1,3 meter).
De zwarte iSoniTalk kabel met microfoon voor o.a. de Blackberry & Apple apparaten (± 1,3 meter).
De harde hoes om de hoofdtelefoon in op te bergen.
De handleiding met garantie papier (dit is niet de bon).
De benodigde AAA batterijen.
De Antibacterieel reinigingsdoek.
Het airline verloopstuk (voor in het vliegtuig).
Het 3,5mm naar 6,5mm verloopstuk.
Ook krijgt u van mij nog extra:
Een kabel clip (om de draad ergens aan te bevestigen).
Een set samsung in-ear hoofdtelefoons (oordopjes), mocht u even geen nieuwe batterijen kunt vinden.
De zwarte iSoniTalk kabel, de twee verloopstukken & het reinigingsdoekje zijn nooit gebruikt en dus nog helemaal nieuw.
De koptelefoon is bij mij thuis te bekijken en te beluisteren.
Zowel ophalen als (verzekerd) verzenden is mogelijk, al gaat mijn voorkeur uit naar ophalen.
Voor vragen of extra foto's kunt u mij altijd mailen. Zie: ''E-mail deze adverteerder''
Tevens nog een in het kort uitleg over de hoofdtelefoon, al spreekt dit voor zich.
Monster Beats by Dr. Dre Studio: MuziektherapieDr. Dre weet als geen ander wat het ware clubgevoel is. Hij weet ook hoeveel pijn, moeite en minutieuze details artiesten in hun werk stoppen. Het is zonde van uw tijd om naar muziek te luisteren als deze subtiele details niet nauwkeurig weergegeven worden. Gelukkig schrijft de dokter het juiste medicijn voor in de vorm van Monster Beats by Dr. Dre Studio. Deze hoofdtelefoon is door Monster ontwikkeld in samenwerking met Dr. Dre. Dit chirurgische staaltje precisiewerk masseert uw trommelvliezen met een snaarstrakke basweergave en een supercompleet geluidsbeeld. Al uw muziek wordt nauwkeurig en helder ten gehore gebracht, van de hoogste noot tot de laagste baspartij. Bovendien geniet u van een geweldig draagcomfort dankzij de ruime, ademende oorschelpen die transpiratie verminderen.
Voor foto's, zie de marktplaats advertentie of laat het hieronder even weten.
Marktplaats.nl > Monster Beats by Dr Dre Studio Wit hoofdtelefoon - Audio, Tv en Foto - Koptelefoons en Headsets
Laatst bewerkt: