Singular1ty
Hardware Prutser
Wat: Be Quiet Dark Power Pro10 550W
Hoe oud: Sinds zomer 2012 in mijn bezit
Gebruikt: Ongeveer 7 maanden
Reden verkoop: Paste niet goed in mijn kast, is dus vervangen
Factuur: Geen factuur, garantie via mij
Staat: Gebruikt maar in zeer goede staat wegens nooit inbouwen
Accessoires: compleet met doos, alles erop en eraan
Richtprijs: 90 euro inclusief verzendkosten
Nog nooit zo'n fijne voeding gehad als deze, mooi om te zien en echt muis- en muisstil. 80+ Gold certificaat helpt ook, het is gewoon een topding. Laat je niet afschrikken door het 'lage' vermogen: ik heb hier zonder problemen een 3770K en GTX680 op draaiende gehad. Heb bewust voor 550W gekozen zodat hij ook bij lagere belasting zo efficiënt mogelijk kon werken. Helaas bleek 'ie uiteindelijk niet goed in m'n kast te passen met de waterkoeling er ook in. Hij mag daarom iemand anders blij gaan maken.
Hoe oud: Sinds zomer 2012 in mijn bezit
Gebruikt: Ongeveer 7 maanden
Reden verkoop: Paste niet goed in mijn kast, is dus vervangen
Factuur: Geen factuur, garantie via mij
Staat: Gebruikt maar in zeer goede staat wegens nooit inbouwen
Accessoires: compleet met doos, alles erop en eraan
Richtprijs: 90 euro inclusief verzendkosten
Nog nooit zo'n fijne voeding gehad als deze, mooi om te zien en echt muis- en muisstil. 80+ Gold certificaat helpt ook, het is gewoon een topding. Laat je niet afschrikken door het 'lage' vermogen: ik heb hier zonder problemen een 3770K en GTX680 op draaiende gehad. Heb bewust voor 550W gekozen zodat hij ook bij lagere belasting zo efficiënt mogelijk kon werken. Helaas bleek 'ie uiteindelijk niet goed in m'n kast te passen met de waterkoeling er ook in. Hij mag daarom iemand anders blij gaan maken.