Mannozels
Active member
daar achter dat hoekje zit een balk waar de 180mm fans achter komen.
ik wil de onderkant van de window graag gelijk laten lopen met die balk.
ik maak nog wel paar ontwerpjes en dan word het stemmen.
verder zijn er alweer een paar veranderingen in het ontwerp gekomen:
de eigenaar vond de silverstone HDD cage wat te duur..
toen zag ik van lian li een 3x5,25" cover met fan mounts.
HDDs weer terug naar waar ze waren.
maar omdat ie er tot nu toch maar 1 heeft *mogelijk een SSD erbij, maar dat komt dan zoiezo pas later een keer*
gebruik in alleen de 2 rechter HDD slots. de linker krijgt de HDD en de rechter van de 2 blijft leeg zodat er nog genoeg lucht langs kan. De rest komt een plexi plaatje voor zoals eerder bedacht.
onderin komt mesh of plexi. denk mesh aangezien daar de grootste lucht gaten zitten voor lucht toevoer. *kheb gehoord dat plexi niet zoveel lucht doorlaat...*
Ipv 2x HD6950 komt er 1x HD6970 in. kan die later altijd nog upgraden.
owja rolletje carbon fibre is binnen, gaan jullie ook nog terugzien. waar allemaal zeg ik nog ff niet.
ik wil de onderkant van de window graag gelijk laten lopen met die balk.
ik maak nog wel paar ontwerpjes en dan word het stemmen.
verder zijn er alweer een paar veranderingen in het ontwerp gekomen:
de eigenaar vond de silverstone HDD cage wat te duur..
toen zag ik van lian li een 3x5,25" cover met fan mounts.
HDDs weer terug naar waar ze waren.
maar omdat ie er tot nu toch maar 1 heeft *mogelijk een SSD erbij, maar dat komt dan zoiezo pas later een keer*
gebruik in alleen de 2 rechter HDD slots. de linker krijgt de HDD en de rechter van de 2 blijft leeg zodat er nog genoeg lucht langs kan. De rest komt een plexi plaatje voor zoals eerder bedacht.
onderin komt mesh of plexi. denk mesh aangezien daar de grootste lucht gaten zitten voor lucht toevoer. *kheb gehoord dat plexi niet zoveel lucht doorlaat...*
Ipv 2x HD6950 komt er 1x HD6970 in. kan die later altijd nog upgraden.
owja rolletje carbon fibre is binnen, gaan jullie ook nog terugzien. waar allemaal zeg ik nog ff niet.