• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Red Phantom

Ziet er leuk uit, maar heb je nou je brander geschuurd en gepolijst zonder hem uit elkaar te halen?

Lijkt me niet verstandig, kans is groot dat er nu allemaal stof en ijzerschuursel in zit en dat hij niet meer werkt...
 
Ziet er leuk uit, maar heb je nou je brander geschuurd en gepolijst zonder hem uit elkaar te halen?

Lijkt me niet verstandig, kans is groot dat er nu allemaal stof en ijzerschuursel in zit en dat hij niet meer werkt...

Tuurlijk niet!

Gewoon de 4 schroefjes los gemaakt..
En de behuizing geschuurd en gepolijst zonder dat de dvd drive hem zelf erin zat:)

En heb al getest, hij lees en brand dus hij doet het nog prima!;)
 
phantonbanner.png


8e Update

Zo, een hele tijd geleden dat ik een update heb gegevens, maar dat heeft zo zijn redenen gehad.

Ik moest namelijk in een paar uur al mijn hardware van mijn ene kast naar mijn nieuwe overbouwen...

Dan zullen de meeste gelijk denken, nou dat is toch niet zo moeilijk, maar het was voor het eerst dat ik een H50 ging monteren en dat was voor mij nogal moeilijk:schaam

Toen alles er eindelijk in zat, wilde ik gaan opstarten en toen begon het grote probleem. Me harde schijf wilde windows niet meer lade, maar er stonden bestanden op die ik niet wilde verliezen. Ik heb dus me harde schijf in een andere pc gehangen en alles gekopieerd. Toen heb ik hem weer in me eigen pc gehangen en wilde ik windows gaan installeren. Probleem 2, het windows cd'tje was kwijt. Eerst dus windows opnieuw gedownload,gebrand en geinstalleerd.

Nu typ ik dit gelukkig vanaf me eigen pc, maar wat was dat een gezeur.

Er is eigenlijk nog niks gedaan, want ik heb nog steeds geen pakketjes ontvangen waar ik al 2 weken op zit te wachte.

Hoop dat ik toch echt binnenkort een ECHTE update kan geven..:(
 
Laatst bewerkt:
phantonbanner.png

Update 9:D

Gister en vandaag zijn gelukkig een tweetal pakketjes afgeleverd, waarmee ik van het weekend lekker mee aan de slag kan!:D

Eerst wil ik NZXT bedankten voor het sponsoren van de 200mm fans!
Heel erg bedankt!:041:

Pakketje 1.

Na de verpakking eraf gehaald te hebben kwam ik dit tegen..

DSCF1339.jpg

Een voeding????:hmm

Nee!, 2x 200mm fans van NZXT!:D

DSCF1345.jpg


DSCF1348.jpg


Die kan ik goed gebruiken in me kast!:D

Pakketje nummer 2.

Eindelijk was me plexiglas van Bouwplastics binnen:)

DSCF1328.jpg


DSCF1330.jpg


DSCF1333.jpg


Vind wel dat Bouwplastics een complimentje verdiend, voor het goed verpakken van hun spullen!


Kan dus dit weekend weer lekker aan de slag. Hoop dat het buigen van het plexi goed ga, want het word de eerste keer:pray

Denk dat de volgende update vrijdag avond laat of zaterdag middag word, maar dat ligt er een beetje aan hoe alles gaat..

bye!:006:
 
Laatst bewerkt:
phantonbanner.png

Update 10!:)

Nadat alles weer werkte (windows enz.).
Ben ik maar een beetje kabelmanagement gaan doen en als vast wat ideeën op te doen.

Ik wist van te voren al, dat ik alles voor niks zit te doen,want ik ga alles nog sleeve.
Maar ik kan er niet tegen als ik continu, als ik naar me kast zit te kijken kabels zie.
Dus heb een beetje geprobeerd om het weg te werken.

Resultaat ben ik aardig tevreden mee. moet alleen nog wel die 2 roze S ATA kabels omwisselen voor 2 zwarte S ATA kabels.
En een goede plek vinden voor me temperatuur meter.

DSCF1363.jpg


DSCF1352.jpg


DSCF1356.jpg


See you soon!:023:
 
Laatst bewerkt:
Altijd leuk om het zo te zien.

Btw die 2 lipjes onderaan je 5.25 slots kan je gewoon met je duim ombuigen :) ziet het er weer beter uit, heb ik ook gedaan, en is mooier zo.

Niet nodig, zal later duidelijk worden waarom:)


Wil nog even zeggen, dat dit pas het begin is.
Heb alles maar zo in de kast geknald, maar er gaat nog veel meer gebeuren!:)
maar wilde het persé in de kast hebben..:schaam
 
phantonbanner.png

Update 11

het plan was om vorige week aardig wat te doen aan me build, maar er is een klein ongelukje gebeurd.

Ik wilde de molex connector van me fancontroller aansluiten, maar elke keer gingen die pinnetjes eruit.
Toen heb ik een klein schroevendraaier gepakt en geprobeerd ze daarme terug te duwen. Dat lukte, maar toen ze erin schoten, schoot de schroeven draaier zo in me vinger. Als resultaat: een erg bloederige wond die maar niet wilde stoppen met bloeden.

al met al, heb ik dus ook zaterdag en zondag niks meer kunnen doen, omdat die vinger te pijnlijk was.:(
Nu gaat het al weer wat beter en wil toch wel het één en ander gaan doen!:)
Nu over op de build.

Vorige week vrijdag kwam het pret pakket van Mark (wwwicked) binnen:)

Afbeelding004.jpg


De doos zat stamp vol en het was een aardig grote doos!
Afbeelding006.jpg


De inhoud:
Afbeelding009.jpg


Ook heeft mark voor mij de leds van de fan controller veranderd.

Before
oud1-Copy.jpg


After
nieuw1.jpg


Er zat echt van alles in en zelfs een Highflow T-shirt en een solderstation.
Heel heel heel erg bedankt mark!



Ga vandaag is proberen het plexiglas te buigen en hoop dat het lukt zodat ik vanavond alweer een update kan geven.

bye:023:
 
Laatst bewerkt:
phantonbanner.png

update 12

Zoals belooft zal ik nog een update doen.

Zat er eigenlijk tegen op te kijken, omdat ik geen idee het hoe ik het zou moeten doen...
Nu zullen de meeste denken: wat heb je dan gedaan?

Ik ben:
Het eerste stuk plexiglas gaan buigen en gelukkig is het geluk:)

zo kwam het binnen.
DSCF1396.jpg


het stuk dat ik heb gebogen.
DSCF1477.jpg


In getaped en klaar om gebogen te worden.
DSCF1482.jpg


En het eind resultaat.
DSCF1485.jpg


DSCF1488.jpg


Ben er erg tevreden mee en het is een mooie 90 graden hoek!:)

Ga nu de rest buigen. Tot vanavond!:039:
 
phantonbanner.png

Update 13

Ook denet het grote stuk plexi gebogen, dit was een grotere klus, omdat het moeilijker te verhitten was..

weer ingepakt.
DSCF1492.jpg


resultaat:
DSCF1494.jpg

DSCF1497.jpg


Kom er alleen net achter dat hij 1 cm te lang is en hij dus niet in me kast past..:(
Morgen maar is de figuurzaag opzoeken.

See you soon!:)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
l3p Cross by Red Harbinger Gallery & Build Logs 219
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Homienator [RES]Bitspower Ice red. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t [VERKOCHT] 3 x Phobya Nano-G 12 Silent Waterproof 1500rpm Multioption 120mm RED/BLACK Verkocht 8
E Armored Red Fusion Gallery & Build Logs 48
K [IN-ACTIVE] 2x Enermax 120MM Apollish VEGAS RED Gevonden 0
chicken Aerocool 120mm Shark Devil Red edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
dennuzzz AMD Red light district Gallery & Build Logs 14
Betrayedcover Code Red X Gallery & Build Logs 14

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan