DjangoSoe
Member
Ik begin gewoon met Hoi zeggen ::039::039::039:
Ik ben sinds kort van mijn 5870 overgestapt naar 2 nieuwere kaarten ,
Na de aanschaf pasten de kaarten blijkbaar niet in mijn kast omdat de harddisks dan in de weg zaten.....
Om dit probleem op te lossen ben ik gaan kijken naar een nieuwe kast en vond de Antec 900 tog wel een hele mooie.
Toevallig goedkoop eentje kunnen kijgen via Tweakers nog in nieuwstaat.
De NZXT Vulcan kast die ik gebruikte:
Momenteel heb ik alles los op een "Benchtable" zitten maar is tog geen suc6 met renderen qua warmte. Ook moet ik er heel de tijd aan denken om op te passen na het douche want hij staat ongeveer midden in mijn kamer. Ook heel de tijd tegen mijn vriendin: "PAS OP!"
ik heb de kast al uit elkaar liggen dus hierbij een foto uit de grote wolk:
Antec - Nine Hundred
Er komen beter foto's van de hardware wanneer ik deze ga gebruiken
Ik ga deze keer geen 3d software gebruiken om heel mijn kast eerst te tekenen omdat ik gewoon ga kijken wat ik allemaal ga aanpassen en wat niet. Wat ik zoizo ga doen is groot window in de zijkant en binnenkant zwart spuiten.
Ik heb de afgelopen week al de psu cover gemaakt waar ook de SSD's op komen te zitten, eerst speel ik altijd een avondje met karton voor wat ik precies wil hebben. en daarna heb ik hem van 1mm staal geknipt en gezet.
Ik moet nog even een lasje leggen en de randen afwerken maar het zier er al redelijk goed uit.
De hdd trays vind ik ook maar lelijk groot en laten wijnig lucht door, ook zie je de kabels als je de hdd's erin doet.
Hierdoor heb ik ee nandere oplossing gekozen zodat ik de hdd's er zonder tray in hoef te doen.
Aan de zijkant van de 5,25inch bays heb ik gluifjes gemaakt waar de sata kabels doorheen kunnen
Ik ben sinds kort van mijn 5870 overgestapt naar 2 nieuwere kaarten ,
Na de aanschaf pasten de kaarten blijkbaar niet in mijn kast omdat de harddisks dan in de weg zaten.....
Om dit probleem op te lossen ben ik gaan kijken naar een nieuwe kast en vond de Antec 900 tog wel een hele mooie.
Toevallig goedkoop eentje kunnen kijgen via Tweakers nog in nieuwstaat.
De NZXT Vulcan kast die ik gebruikte:
Momenteel heb ik alles los op een "Benchtable" zitten maar is tog geen suc6 met renderen qua warmte. Ook moet ik er heel de tijd aan denken om op te passen na het douche want hij staat ongeveer midden in mijn kamer. Ook heel de tijd tegen mijn vriendin: "PAS OP!"
ik heb de kast al uit elkaar liggen dus hierbij een foto uit de grote wolk:
Antec - Nine Hundred
De hardware:
Antec NineHundred,
2x Asus strix 970,
Intel I7-3770
Cooler Master Hyper 612
2x Corsair Force GT120,
2x Corsair Vengeance 2gb red
2x Corsair Vengeance 8gb Black
2x 250gb Western Digital Raid 1
1000gb Samsung
2000gb Western Digital
BeQuiet 600w Straight Power Gold
2x Corsair sp120 red led
2x Corsair af120 red led
Asus Maximus gene z iv
Antec NineHundred,
2x Asus strix 970,
Intel I7-3770
Cooler Master Hyper 612
2x Corsair Force GT120,
2x Corsair Vengeance 2gb red
2x Corsair Vengeance 8gb Black
2x 250gb Western Digital Raid 1
1000gb Samsung
2000gb Western Digital
BeQuiet 600w Straight Power Gold
2x Corsair sp120 red led
2x Corsair af120 red led
Asus Maximus gene z iv
Er komen beter foto's van de hardware wanneer ik deze ga gebruiken
Ik ga deze keer geen 3d software gebruiken om heel mijn kast eerst te tekenen omdat ik gewoon ga kijken wat ik allemaal ga aanpassen en wat niet. Wat ik zoizo ga doen is groot window in de zijkant en binnenkant zwart spuiten.
Ik heb de afgelopen week al de psu cover gemaakt waar ook de SSD's op komen te zitten, eerst speel ik altijd een avondje met karton voor wat ik precies wil hebben. en daarna heb ik hem van 1mm staal geknipt en gezet.
Ik moet nog even een lasje leggen en de randen afwerken maar het zier er al redelijk goed uit.
De hdd trays vind ik ook maar lelijk groot en laten wijnig lucht door, ook zie je de kabels als je de hdd's erin doet.
Hierdoor heb ik ee nandere oplossing gekozen zodat ik de hdd's er zonder tray in hoef te doen.
Aan de zijkant van de 5,25inch bays heb ik gluifjes gemaakt waar de sata kabels doorheen kunnen