• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready

Freddy

Administrator
Forumleiding
UPDATE: NU UIT VOORRAAD LEVERBAAR!

*Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready*



Cross_Desk_01.jpg


:D



Ze zijn op voorraad :D

1909160_10152224543295923_1526037456_o.jpg


1654583_10152224543285923_1427354127_o.jpg


1781044_10152224543300923_1939385099_o.jpg


We zijn nu druk bezig met verwerken van papierwerk, de desks verwerken naar aparte pallets etc.
Pre-orders proberen uiteraard z.s.m. te verzenden, dat zal naar verwachting eind volgende week worden als alles een beetje mee zit :)


Toch best leuk dat Highflow als aller eerste .. de eerste desks krijgt ;)

Ik dacht echt dat ik deze thread volgde maar is op 1 of andere manier misgegaan en al een paar weken niet meer gezien :p
Zal gelijk wat uitleggen :eenhoorn:


Ik vind het toch wel zo geweldig allemaal, na 3.5 jaar werk dat er ineens mensen zijn die een Cross desk hebben ....
Mensen die hetzelfde gevoel ervaren als ik toen ik mijn eerste prototype binnenkreeg. (Voor mij was dat echt AWESOME!)

Dat het bureau zo duur geworden is helaas niets aan te doen.
Misschien moeilijk te geloven maar Red Harbinger wordt hier echt niet rijk van met 200 desks.
Als je nagaat dat we er 3.5 jaar, 6 prototypes (soms duizenden dollars per stuk) en 3 manufacturers in 2 werelddelen met 5 mensen in in vrije tijd over gedaan hebben zonder enige andere inkomsten kan je wel nagaan dat er nu niet veel overblijft.

Ook is er een kleine kans dat er meer desks komen, Thomas heeft denk ik alleen al 1000 uur gespendeerd om 70 desks wereldwijd op adres te bezorgen (met behulp van bijv Freddy) + de overige 130 in containers naar distributeurs.

Ik ben zelf nu 4 jaar bezig geweest met dit hele 'desk gebeuren', soms 4 uur in de week, soms 50 uur.
Niet alleen L3p D3sk en Cross bouwen. Ook constant alle gerelateerde media afsnuffelen en bijhouden en linkjes plaatsen als je foto ergens geplaatst wordt kan HEEL belangrijk zijn.
http://www.l3p.nl/l3p-d3sk/achievements/
http://www.l3p.nl/other-builds-mods/cross/media/prototype-build-related/

Of bijvoorbeeld interviews met grotere internationale sites met 'het verhaal'

http://www.pcworld.com/article/2047...st-outrageous-computer-desk-ever-created.html

Daarnaast moet je natuurlijk al je contacten in het mod wereldje 'warm houden'
Dit alles terwijl ik gewoon een vaste baan als scheeps elektricien (nodig) heb en natuurlijk een vrouw en kind die veel tijd vragen :p

Al die tijd heb ik er nooit geen dubbeltje aan verdiend. (Ben niet in dienst van RH, ben aandeelhouder)
Dit alles was puur om een droom werkelijkheid te maken.
En .... het begint er op te lijken dat het echt werkelijkheid wordt.

Buildlogs lezen van mensen die dolgelukkig zijn met een product waar ik een grote rol bij heb gespeeld.

Dus Freddy ... hoop dat je een buildlog bij gaat houden :D
En dat je zelf een Cross desk gaat nemen ...

:freddy:

Natuurlijk Pascalx en de anderen die er 1 besteld hebben waarvan ik (nog) niet weet .. Hartelijk bedankt :041:
(Nog ff en ik pink een traantje weg :p )
 
Laatst bewerkt:
Heeft een hele tijd geduurd, maar het gaat er nu echt komen!!!

De boot met onze container is nu héél dicht bij Nederland.
Naar verwachting komt het eind deze week aan bij haven Rotterdam :D

Als met de inklaring en lossen alles beetje soepel loopt, kunnen we volgende week de (pre) orders gaan versturen :)
 
De prijs, tja... het is maar hoe je het bekijkt, sommige mensen kopen een spiegel reflex camera van 2000+ euro, een scooter, een bestuurbare benzine auto (A), een vette gamer PC of wat dacht je van een 3 loops waterkoeling set :)
Of dus een hele vette bureau van top kwaliteit, waar je elke dag gebruik van maakt, elke plezier van hebt en dat jaren lang, dan valt de prijs best mee :)

En het is niet te vergeten meubilair, sommige design salontafels zijn nog prijziger dan de cross desk, doe mij dan maar de cross desk :D
 
Stimmt Freddy! Maar als hij nou €750 was dan had ik er serieus over nagedacht. Maar ik geloof absoluut dat er genoeg mensen zullen zijn die het ervoor over hebben.

Een degelijk bureau kost ook al zo'n 200 euro +
Laat staan een metalen/alu bureau dan zit al snel hoger qua prijs.
Dan ben je al 500 euro armer.

Een case waar een deftig WC setje in kan kost ook rond de 300 euro +
Het is maar hoe gek je het zelf wilt maken.

Trek ongeveer 800 euro van die 2000 af dan hou je 1200 over.
Blijft een hoop geld maar als je zo gaat rekening is het allemaal nog wel te overzien.
 
Mijn vrouw wil er graag 2 hebben voor in ons nieuw huis enkel is het dan een vrij zware investering.
En een desing bureau kost snel 1100 euries.
Het is veel geld maar niet echt duur....


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Ze zijn op voorraad :D

1909160_10152224543295923_1526037456_o.jpg


1654583_10152224543285923_1427354127_o.jpg


1781044_10152224543300923_1939385099_o.jpg


We zijn nu druk bezig met verwerken van papierwerk, de desks verwerken naar aparte pallets etc.
Pre-orders proberen uiteraard z.s.m. te verzenden, dat zal naar verwachting eind volgende week worden als alles een beetje mee zit :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p Cross by Red Harbinger Gallery & Build Logs 219
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Homienator [RES]Bitspower Ice red. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Sw333t [VERKOCHT] 3 x Phobya Nano-G 12 Silent Waterproof 1500rpm Multioption 120mm RED/BLACK Verkocht 8
E Armored Red Fusion Gallery & Build Logs 48
K [IN-ACTIVE] 2x Enermax 120MM Apollish VEGAS RED Gevonden 0
chicken Aerocool 120mm Shark Devil Red edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
dennuzzz AMD Red light district Gallery & Build Logs 14
Betrayedcover Code Red X Gallery & Build Logs 14
B [2012] Red Tails Films / Movies 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan