Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ach der word altijd gehotlinkt naar verschillende site, en bovendien is het niet eens de bedoeling (op dit moment ) van Highflow om cases te gaan modden.
Ok, ik zit niet zo lang op dit forum, weet daarom ook niet hoe gevoelig dit ligt. Ik heb mijn kast bij Chilledpc.co.uk laten modden. Als de moderators er toch moeite mee hebben dan kunnen ze het verwijderen.
Ik heb vandaag van de casemodder mijn acrylic mod gekregen voor de bitspower chipset block.
Moet alleen nog alles op een rijtje zetten om mijn voorlopig laatste order bij highflow te plaatsen...dan is het een kwestie van monteren...Hoop dit weekend klaar te zijn.
Ik hoop dit weekend ver te komen en anders maandag of dinsdag. Is een beetje afhankelijk van wat ik tijdens het in elkaar zetten tegenkom. Ik moet daarnaast ook nog wat boren en spuiten.
Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik snap wat je bedoelt en vind projecten ook interessanter als ze grotendeels of helemaal door de liefhebber zelf zijn gemod. Ik heb echter geen tijd en geen tools om alles zelf (netjes) te doen. Als ik hier een CNC machine had staan dan had ik het zelf allemaal wel gedaan. Om het zelf met een dremel te snijden, wat ook goed kan lukken, vind ik te tijdrovend en risicovol. Het powdercoaten en airbrushen laat ik sowieso liever door een prof doen. Ik ben zelf ook meer van het ontwerpen. Ik heb alles (kleurontwerp, covers, acrylic, etc.) zelf naar eigen wens met google sketchup, coreldraw en andere software ontworpen. Daar haal ik mijn voldoening uit.