Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is de XT...ik had de GTZ gekocht net voordat de XT uit was gekomen. Had besloten om de GTZ aan een maat van me te geven die binnenkort aan zijn pc gaat beginnen.
Ik wil jullie best bedanken voor de positieve feedback, maar de credits gaan uiteraard naar de airbrusher. Het is echt een prof. Hij heet Iwan Standaar en dit is zijn website: custom painting amsterdam.
Heb gisteren wat delen in matt zwart gespoten zoals de DVD-brander, 3x Nvidia slots, 2x Koolance SLI stukken en nog wat andere onderdelen. Hier een paar foto's.
Hmm...interessant idee! Dank daarvoor. Als het af is zal ik er naar kijken, gelukkig is het een makkelijk onderdeel om eraf te halen en iets mee te proberen.
*Plakt z'n mond dicht om te voorkomen dat z'n toetsenbord onder het kwijl komt*
Wow, dat ziet er ongelofelijk strak uit. Ik neem aan dat de kabels gesleeved gaan worden, maar wat voor kleur? Zwart of rood? Normaal vind ik het niet mooi, maar hier zouden rode kabels best mooi staan, zeker deze van MDPC-X.
Ik vind het wel raar dat je met je monsta je cpu en mobo wil koelen en met de 240 rad 3(!) gtx 285's. Als ik even tel is het warmtevermogen dat vrijkomt op je graca's minstens het dubbele van de loop met je cpu.