Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
tja je heb verschilende manieren hier in zwolle heb je bijvoorbeeld een waterjet en overige snij martiaal bedrijfje zitten of zelf af tekenen en der uit zagen met een dremel
Bedankt voor de suggesties...maar ehh ik heb helemaal niks met Command & Conquer... Ik heb daar de titel van mijn buildlog niet van. Als ik al een thema zou kiezen, dan zou ik het er denk ik op laten airbrushen.
Als je de plaatjes die laat zien op de zijpanelen van je kast laat airbrushen zou dat echt mooi zijn...vooral de gene met dat rood er bij past goed bij de binnenkand van je kast
Als je de plaatjes die laat zien op de zijpanelen van je kast laat airbrushen zou dat echt mooi zijn...vooral de gene met dat rood er bij past goed bij de binnenkand van je kast
Ja, dat rood op de achtergrond vond ik ook mooi. Ik heb gisteravond en vanochtend wat met photoshop liggen klooien. Daarin heb ik ook meer rood verwerkt. Om een beter beeld te krijgen heb ik met de transform - skew optie de afbeeldingen op foto's van de Lian Li geplaatst. Heb ook al een paar mailtjes naar Airbrushers gestuurd om een prijsindicatie te krijgen. Dit is tot dusver het eindresultaat:
Ja het was misschien wel mooier en passend geweest, maar ik had daar denk ik sowieso niet voor gekozen. De binnenkant zal veel werk ingaan en zo een logo zal het zicht gedeeltelijk belemmeren. Heel misschien dat ik het logo in de binnenkant laat snijden en donkere plexi erachter zet met rode verlichting, maar dat moet ik nog even bekijken. Dat is iets voor later.
Dat airbrushen is trouwens duurder dan ik had vewacht...
Heb de kast vrijdag gekregen. Was wel wat beschadiging aan het frame wat nu vervangen moet worden . Maar was wel in staat om alvast de Monsta rad, de Classified en de 2 pompen met EKreservoirs in de te plaatsen om een idee te krijgen hoe het er uiteindelijk uit komt te zien.
Ik heb, ongeduldig als ik ben, matt zwarte bitspower 90 en 45 graden adapters en stopfittingen kunnen regelen. Ik moet zeggen dat ze er erg goed uitzien. Zal later wat foto's plaatsen. Het probleem wat ik nu heb is dat ook matt zwarte schroeffittingen nodig heb en daar kon ik niet aankomen. Misschien dat ik black sparkle versies moet pakken en zodra de matt zwarte op de markt zijn die weer aanschaffen.
Ja, dat zou wel erg mooi zijn idd, misschien donkere plexi met rode verlichting ofzo. Alleen zou ik dan een nieuwe zijpaneel moeten laten snijden. Want dan zou ik het gat wat er nu in zit een klein beetje kleiner moeten maken van bovenaf om ruimte te laten voor het gat voor de Monsta. Ik kijk wel als het allemaal af is. Bedankt voor de suggestie!
das inderdaad wel een goed punt, je monsta rad lijnt al zo mooi uit boven het rood, daar moet je gewoon gebruik van maken. Trouwens kan je een foto maken van de top view ? Ben daar wel benieuwd naar