• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Razer: PC gaming is NOT dead!

JW.

New member
Razer lanceert 'open game system' op 26 augustus

620158a2ng-not-dead.jpg


Sommige analysten verwachten dat PC-games een langzame doch zekere dood zullen sterven ten faveure van consoles. Razer gelooft hier echter niet in en ondersteunt zijn overtuiging door de website "PC Gaming Is Not Dead" online te zetten. Daarop heeft het bedrijf een filmpje geplaatst waarin het aankondigt op 26 augustus met een 'open game system' te komen.

Meer informatie dan dat geeft Razer vooralsnog niet, zodat het gissen blijft naar wat er precies aan het eind van de week onthuld zal worden. Het is echter niet ondenkbaar dat het de Switchblade gaming netbook betreft, die tijdens de CES beurs voor het eerst tentoongesteld werd en waarover Razer onlangs nog een update publiceerde. Een andere mogelijkheid is wellicht dat er achter de schermen aan een nieuwe game controller gewerkt is.

De onthulling zal volgens de fabrikant van gaming accessoires duidelijk moeten maken dat PC-gaming verre van aan het uitsterven is. Razer gaat zelfs nog een stapje verder door te stellen dat er iets vreselijk mis is met de games van tegenwoordig. Titels zijn platformgebonden, ontbreken innovatie en zijn in sommige gevallen simpelweg slechte ports van console games, aldus het bedrijf.

Aardige wetenswaardigheid is dat er volgens Razer meer dan 300 miljoen PC-gamers ter wereld zijn, een getal waarbij de som van alle console gamers niet bij in de buurt zou komen. Verwacht aanstaande vrijdag meer details over wat Razer voor ons in petto heeft

Hhmm ben blijkbaar toch niet alleen in mij mening over console games... :003:

Top Five Most Disappointing First Person Shooters (PC) ever:
1) Battlefield: Bad Company 2
2) Medal of Honor (2010)
3) Call of Duty: Modern Warfare 2
4) Operation Flashpoint: Dragon Rising
5) Call of Duty: Black Ops
Why? Because they are all cheap console ports!!!
Shame on the development teams...


Ben benieuwd waar Razer mee zal komen!!!

 
PC Gaming zal echt niet verliezen van de consoles. De meeste mensen gebruiken een computer voor bijna alles en zijn daardoor ook gewend geraakt aan de bediening en is games erop spelen dus ook fijner.
 
ik vind die consoles rotdingen :) zijn lelijk, slechtere kwaliteit dan een pc, je kunt er nauwelijks of niet aan sleutelen, etc. etc. Owja de controllers zuigen ook (muis en todo is altijd nauwkeuriger en sneller)... zeker nu de huidige consoles weer richting einde ontwikkelcyclus gaan merk je dat de pc ze ver voorbij schieten... dankzij die rotconsoles kunnen we ook pc's bouwen die veel te zwaar zijn voor welke game dan ook (200 fps anyone?), ik durf de stelling wel aan dat consoles aan de ene kant zorgen dat de games geoptimaliseerd worden om op crappy hardware te draaien, en dat ze aan de andere kant ontwikkeling tegenhouden omdat de hardware het toch niet aankan.

mbt razer: die oude diamondback doet het nog steeds, al zijn de razer letters eraf gesleten. DIt weekend de blakcwidow geinstalleerd, heerlijk bordje.
 
Ik heb zowel een console als een dikke game bak.

Beide vind ik erg fijn, console is voornamelijk bedoeld voor race games, free roam games etc.
Shooters kan ik bijvoorbeeld niet spelen op een console, dan mis ik toch echt een muis en een tb.

Vind het enkel zo jammer dat er zoveel console ports worden uitgegeven op de PC..
Zoals ook hierboven wordt vermeldt, er zit veel meer in die games dan dat eruit komt, zeer spijtig.
 
ik vind die consoles rotdingen :) zijn lelijk, slechtere kwaliteit dan een pc, je kunt er nauwelijks of niet aan sleutelen, etc. etc. Owja de controllers zuigen ook (muis en todo is altijd nauwkeuriger en sneller)... zeker nu de huidige consoles weer richting einde ontwikkelcyclus gaan merk je dat de pc ze ver voorbij schieten... dankzij die rotconsoles kunnen we ook pc's bouwen die veel te zwaar zijn voor welke game dan ook (200 fps anyone?), ik durf de stelling wel aan dat consoles aan de ene kant zorgen dat de games geoptimaliseerd worden om op crappy hardware te draaien, en dat ze aan de andere kant ontwikkeling tegenhouden omdat de hardware het toch niet aankan.

mbt razer: die oude diamondback doet het nog steeds, al zijn de razer letters eraf gesleten. DIt weekend de blakcwidow geinstalleerd, heerlijk bordje.

Waarom denk je dat de laatste jaren de Field of View zo gelimiteerd is op console games, met een lage FoV hoeft de console minder uit te rekenen wat betekend dat games de ruimte krijgen om er wel beter uit te zien dan voorgaande games met dezelfde hardware, probleem is dat de meeste shoddy console ports niet eens een FoV optie hebben, zelfs Portal 2 heeft het niet en dat is eigelijk bestwel schrikbarend slecht van Valve, die alsmaar blijft aan geven dat ze de pc platform niet zullen achterlaten en altijd voorop staat, uhhhhmmm.

Anyways ik ben wel benieuwd wat Razer van plan is.
 
Ach ze hebben hun doel deels bereikt: er is toch redelijk wat media-aandacht voor geweest & Fora praten er over. Zo hebben ze toch meer kijkers en potentiële kopers op hun site.

Ik zelf zie niet in wat een laptop met gamen te maken heeft. Laptop zijn goed voor werk en patience/mijnenveger. Voor gamen doe mij maar een 26'' lcd, gaming muis, full size toetsenbord...etc.
 
En dat is juist het probleem, de hype momenteel is niet meer dat 26"setje. Steeds meer mensen stappen over op handheld gaming of console gaming op een TV.
Ik denk dat Razer hierdoor wil laten zien dat de PC scene daar ook op in kan spelen door een 'handheld' gaming platform uit te brengen.
 
Ik weet het..ik merk echt overal om mij heen dat, ook voor huis-tuin & keuken gebruik, men over stapt naar laptops.
Ik persoonlijk heb wel een laptop (en ook best sterk) maar doe niet mee aan de hype :p Een pc-tower is veel makkelijker aan te passen qua onderdelen.
 
Ik heb zowel consoles als n internet pctje waar ik wel eens op game.
Maar de consoles gebruik ik meer om samen te gamen. De pc leent zich daar gewoon minder voor.

Al moet ik wel tot mijn spijt constateren dat op de PS3 en de Xbox 360 het aantal spellen wat je samen kan spelen, niet meer toeneemt.
Vroeger kon je nog split screen racen. Met de huidige grote tv schermen (37" en groter)is dat beter te doen dan vroeger toen 51-70cm de norm was, maar de fabrikanten van games denken daar blijkbaar anders over.

Dat is ook een van de redenen dat de Xbox en de PS2 (en de Super NES) hun plekje houden in mijn woonkamer.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Demolisher Razer BlackWidow Ultimate Mechanical Gaming Keyboard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36
Freddy Gaming Gear (Headsets, muizen, toetsenborden etc.): Razer, Sennheiser, Logitech etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 25
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Waterkoeling NZXT H440 razer edition, msi z170A I5, 6600K, Gigabyte 1080TI Aorus Advies Waterkoeling Setup 18
DutchChilles [VERKOCHT] Razer Black Widow Ultimate Verkocht 2
JeanPaul [VERKOCHT] Razer Lachesis R2 Verkocht 2
Sanders [IN-ACTIVE] Razer Mamba, Logitech Solar Verkocht 0
C Razer Mamba Elite 4G HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J Razer eXactMat Muismat HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Demolisher Razer Talon HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
V [IN-ACTIVE] Razer Carcharias + Razer NAGA Verkocht 12
Z Razer Onza HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
R Razer Orca HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Busterben a+ el diablo advance, razer moray+ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Demolisher Razer Mamba HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
J Razer Sphex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
E Razer Lycosa HighFlow Product Reviews 7
C Razer Deathadder HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
Bl4ckj4ck666 Asus rog strix x570-e gaming monoblock Handleidingen en Installatie Tips 6
P Corrosie in GPU block, Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC Waterkoeling 3
J Koeling Chokes en Mosfet's msi 1070 gaming x Overige Koeling 2
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Gigabyte Gaming OC Waterforce Advies Waterkoeling Setup 2
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
R INNO3D RTX 3090 Gaming X3 waterblock Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 geforce rtx 2080 gaming x trio, current clock speed is 435Mhz, is dit te laag? Overclocking 3
Bl4ckj4ck666 Geforce rtx 2080 gaming x trio Handleidingen en Installatie Tips 25
X AIO waterkoeling MSI 2080TI Gaming X TRIO Advies Waterkoeling Setup 6
T waterkoeling MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB max 300euro Advies Waterkoeling Setup 47
jesse20 msi rtx 2080 gaming x trio 11gb HighFlow Computer Cooling Shop 4
Bl4ckj4ck666 PS3 inbouwen in gaming pc Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
P GPU waterblok voor MSI RTX 2080 Super gaming X trio Waterkoeling 3
Hightower Tka Teufel cage gaming headset Verkocht 1
Robin Aquantia AQtion 10G Gaming NIC / AQtion 5G Pro NIC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
A Msi radeon rx470 gaming x 8gb waterblock? Waterkoeling 1
Freddy Tweakers.net Lan Party? Tweakers Gaming Live Lan Party 19
bundymania [Bundymania User Review] K-GK 1 mechanische RGB Gaming Tastatur von KM-Gaming ! [GER] HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] Tesoro Gram Spectrum - mechanische Gaming Tastatur [GER] HighFlow Product Reviews 0
N [Waterkoeling] samenstellen kit: Z170 pro gaming, 6700K, 980 Advies Waterkoeling Setup 9
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
A Msi 990FXA gaming met fx 8350 Hardware & Software 6
bundymania [Bundymania User Review] WASDkeys K200 Gaming Keyboard HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] WASDkeys M100 Gaming Mouse [deutsch] HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania User Review] GeIL EpicGear Morpha Gaming Mouse [deutsch] HighFlow Product Reviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan