Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op consoles samen gamen 'moet' toch van de fabrikant via je network? Bij voorkeur neem je een gold (betaald) abonnement.
Moet zeggen dat de GameCube en de Wii zich wel uitstekend lenen voor een gezellig avondje casual gamen met vrienden. Heb ze beiden verkocht omdat de vriendengroep toch meer op internet (mmorpg's) zitten.
Dat klopt. Maar vroeger toen de PS2 en de Xbox nog hot waren, kon je via split screen tegen mekaar gamen. Op de PS3 en de Xbox 360 kan je op 1 console alleen vechtspelletjes zoals UFC tegen mekaar spelen.
Moet zeggen dat de GameCube en de Wii zich wel uitstekend lenen voor een gezellig avondje casual gamen met vrienden. Heb ze beiden verkocht omdat de vriendengroep toch meer op internet (mmorpg's) zitten.
Als afwisseling is de Kinect en de Wii na een bbq of met een kratje ook best wel leuk met vrienden. Online een kratje delen of bbq-en gaat namelijk wat lastig. :112:
Als afwisseling is de Kinect en de Wii na een bbq of met een kratje ook best wel leuk met vrienden. Online een kratje delen of bbq-en gaat namelijk wat lastig. :112:
Speel Mario wel eens bij mijn schoonouders. Mijn schoonvader kan aardig meekomen met de snelheid waarmee Ing en ik spelen. Mijn schoonmoeder is vaker de klos. Maar Yoshi kan ook medespelers in zijn bakkes meenemen. Dus als het te snel gaat voor mijn schoonmoeder.... hap .