• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Razer BlackWidow Ultimate Mechanical Gaming Keyboard

Demolisher

Junior Member
==== update 16-03-11 door Freddy =====

Eindelijk leverbaar, krijgen we binnen enkele dagen op voorraad, check webshop ;)


Razer BlackWidow Ultimate Keyboard US Layout



=================================

Ok, ik weet dat hij nog niet te verkrijgen is, en dat nog niemand hem in handen heeft gehad, maar ik weet NU AL dat ik hem wil hebben

Freddy, zou je deze, als hij leverbaar word in de rest van de wereld en niet alleen in noord amerika, ook kunnen opnemen in de shop? ik denk namelijk weer dat Razer een briljante zet heeft gedaan.

Black Mamba en Black Widow.... need to say more?

http://www2.razerzone.com/blackwidow
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Razer Black Widow

De Black Widow is het nieuwe keyboard van Razer. Er is ook een Black Widow Ultimate uitvoering met backlighting. Maar die is volgens mij nog niet leverbaar. De versie zonder backlights wel al en ook dat keyboard is erg goed!

- Naam: Razer Black Widow (Ultimate)
- Omschrijving: De Razer BlackWidow is het eerste toetsenbord met mechanische toetsen die garant staan voor een uniek voelbare tegendruk en een nog betere gameplay. Deze nieuwe technologie levert een superieur gevoel wat het mogelijk maakt om meer dan 50 miljoen aanslagen per minuut te maken. De BlackWidow omvat naast volledig programmeerbare toetsen tevens een vijftal gametoetsen die ingezet kunnen worden voor macros.

Tijdens het game kun je met dit toetsenbord live je macros opnemen met een click op de knop. Tevens kun je on-the-fly 10 profielen veranderen.

De combinatie van een soepele aanslag en het duidelijk voelen wanneer je een toets indrukt maakt het gamen voor de gamers sneller. Door de mechanische uitvoering is het toetsenbord robuuster en geniet je van een langere levensduur.

* Full mechanical keys with 50g actuation force
* 1000Hz Ultrapolling / 1ms response time
* Programmable keys with on-the-fly macro recording
* Gaming mode option for deactivation of the Windows key
* 10 customizable software profiles with on-the-fly switching
* 5 additional macro keys
* Gaming optimized key matrix for minimized ghosting
* Multi-Media Controls
* Braided cable
* Approx. size in mm: 475(L) x 171(W) x 30(H)
* Weight: 1.4kg

System Requirements

* PC with USB port
* Windows 7 / Windows Vista / Windows XP
* Internet connection (for driver installation)
* At least 35MB of hard disk space

Fabrikant URL:
http://www.razer.nl/Producten/Black Widow Normal.htm
Razer | For Gamers. By Gamers.

Prijs: $79.99 (ultimate $129.99)

razer-blackwidow-gallery4.jpg


Reviews:
Razer Blackwidow Review
 
Ah, die had ik idd over het hoofd gezien. Toch is dit topic misschien nog steeds van nut, aangezien ik meer doel op de gewone versie en niet de ultimate. De ultimate is nog niet leverbaar maar de gewone versie wel al. Maar ik had deze opmerking idd beter bij het andere topic erbij kunnen zetten.... my bad!
 
He Freddy

Zou je nog een keer willen kijken wanneer je deze kan opnemen in je shop
Ik wil toch echt dit toetsenbord hebben, maar dan zou ik hem via via vanuit Amerika naar Nederland moeten laten komen.... Die kosten worden toch echt te hoog.

dit staat er momenteel op de razer site:
Razer | For Gamers. By Gamers.

US Layout 129.99€
Est. Next Ship Date: 05/01/11
For order made after 03/12/10

Not available at the Razer Store.

Dat is als je hem in Engeland wil bestellen. Ik kan dat dus niet, want hij is niet beschikbaar IN de razerstore. Zou jij willen kijken wat je kan doen als retailer?

Mijn dank!
Demo
 
Ik heb de mijne al twee weken binnen, direct via Razer Europe.
Ze hadden een tijd problemen met produceren en het is nogal een populair product, dat ze al snel uit stock zijn bij hun eigen stores.
Dus ik denk niet dat een ander shop ze binnenkort volop op stock hebben als Razer zelf al stock problemen hebben.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Waterkoeling NZXT H440 razer edition, msi z170A I5, 6600K, Gigabyte 1080TI Aorus Advies Waterkoeling Setup 18
DutchChilles [VERKOCHT] Razer Black Widow Ultimate Verkocht 2
JeanPaul [VERKOCHT] Razer Lachesis R2 Verkocht 2
Sanders [IN-ACTIVE] Razer Mamba, Logitech Solar Verkocht 0
C Razer Mamba Elite 4G HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J Razer: PC gaming is NOT dead! Gaming 28
J Razer eXactMat Muismat HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Demolisher Razer Talon HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
V [IN-ACTIVE] Razer Carcharias + Razer NAGA Verkocht 12
Z Razer Onza HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
R Razer Orca HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Busterben a+ el diablo advance, razer moray+ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Gaming Gear (Headsets, muizen, toetsenborden etc.): Razer, Sennheiser, Logitech etc. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 25
Demolisher Razer Mamba HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
J Razer Sphex HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
E Razer Lycosa HighFlow Product Reviews 7
C Razer Deathadder HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Gelid Solutions GP-Ultimate lijn Thermal Pads HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
MrGiorgio Super Smash Bros Ultimate Gaming 0
P Aquaero Aquastream Ultimate vs D5/MCP Dual pump Waterkoeling 3
GlowInTheDark madmodders "ultimate butterfly" Gallery & Build Logs 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
l3p [VERKOCHT] TteSports Challenger Ultimate Gaming Keyboard Verkocht 1
Stephan---pro Build4Power ultimate high-end PC Algemene Discussies 7
M Tj107 - Ultimate WC Case, of teveel gebruikt? Cases en Modding 6
ForresT Ultimate setup Waterkoeling 3
Traxtorm Windows 7 Ultimate, veranderen van Bitssysteem (32 naar 64 bit en andersom) Hardware & Software 16
bundymania REVIEW: TFC Triebwerk Fan - ultimate Radiator Fan ? HighFlow Product Reviews 0
S ultimate watercooling Waterkoeling 9
S Probleem met koeling Sapphire Ultimate HD3870 Overige Koeling 3
B PC60 ultimate Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan