• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rasurbo Xange

Nerd1979

New member
Hoi,

Na het winnen van de tweede prijs :icon_super: met de Casebatch fotocontest nu de review van de gewonnen prijzen. Deze review zal met name gaan over de specs en het unboxen. Update's gaan volgen als ik de case in gebruik ga nemen.

Rasurbo is redelijk nieuw en richt zich op behuizingen en voedingen met het moto "Get Value & Get Quality" Ik had zelf nog niet eerder van het merk gehoord maar we gaan zien wat het is dus beginnen met wat specs van de case;

rasxangspe.jpg

De Xange is voor een kleine 85euro op diverse plaatsen te krijgen en we gaan is kijken wat we daar voor krijgen.Beginnen maar is met unboxen;

Foto-VQTP4UQL.jpg

Foto-IEFXHVUJ.jpg

Foto-PKOIXNNX.jpg

Zoals te zien is een stevige kartonnen doos met schuim en een plastic zak om de behuizing.De doos is behoorlijk kleurrijk en dit is ook iets waar Rasurbo wil uitblinken. Bij de behuizing worden namelijk diverse magnetische strips geleverd zodat je de behuizing in een gewenste kleurstelling kan maken zoals je hieronder kan zien;

Foto-UDGSQBQV.jpg

Foto-BXKNIPYH.jpg

Foto-TSDHKGLO.jpg

en nu met witte magnetische strips

Foto-ARPUF8FF.jpg

Toen ik de strips uit de doos haalde dacht was ik er niet kapot van maar eenmaal geplaatst ziet het er toch wel aardig uit. Verder valt het op dat de Xange best aardig is uitgerust zoals bijv usb 3.0 aan de voorzijde en gaten voor de waterkoeling aan de achterzijde. Verder zijn de 5.25" en 3.25" allemaal voor zien van schroefloos systeem dat degelijk aan voelt. In de Xange zit maar een fan en dat is een beetje een tegenvaller aangezien er sowieso plek is voor drie. De 120mm fan zit gemonteerd aan de bovenzijde ( waar ook een 140mm zou passen! jammer). Verder is de behuizing van van binnen netjes zwart afgewerkt met voldoende mogelijkheden voor cablemanagement. Kijk maar even mee;

Foto-6I67DTZV.jpg

Foto-3BOU3OOI.jpg

Foto-VMCOIQFR.jpg

Foto-EPGZB6RW.jpg

Foto-LZBGQOLR.jpg

Rasurbo heeft één hele mooie feature de fancontroller aan de boven zijde is echt top! Voor een case van dit prijs niveau is dit een aardig extraatje! Zal even laten zien waar we het over hebben;

Foto-EWZVVG33.jpg

Conclusie;

"Get Value & Get Quality" gaat zeker op bij de Xange! De kast is met zijn prijs en feature's best een leuke optie. Rasurbo zou er goed aan doen om nog twee extra fan's mee te geven om het af te maken.

Voordelen;
* Cablemanagement
* Schroefloos
* Prijs
* Fan controller

Nadelen
* 1x 120mm fan

Terug
Bovenaan