• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Rads, Grills & Casemodding.

Jorbes

Junior Member
Dus, ik ga bij ChilledPC m'n LianLi A77B halen, omdat ze gelijk de top kunnen modden. Nu willen zij weten voor welke rad dat moet gebeuren, want die schijnen hier en daar nogal incompatible te zijn.

Wat ik me afvroeg (omdat ik het in de beschrijving niet kan zien voor de Xchanger) is of de
TFC XChanger kwa "print" gelijk is aan de
Black Ice GT Xtreme 360

Ik zie op de afbeeldingen bij de black ice, dat de "spacing" 15mm is, maar ik als ik de pdf van de XChanger print, dan meet ik met de geodriehoek 1cm... en ik vraag me dus af of dat aan de printer(instelling) ligt of dat ze gewoon anders zijn en niet compatible kwa cut & grills?
 
alleen thermochill is anders (of heeele oude tfc xchangers als het goed is heeft geen shop die meer)
en een geodriehoek is ongeveer even precies als dat ik met mijn vinger kan meten :p
het is zoizo hart op hart afstand van de gaten en niet randje tot randje ;)
 
ja, hart tot hart had ik ook gemeten op het papier met de print, maar daar is het 10mm precies. Naja, anders vraag ik om de XChanger cut en zie wel wat het wordt :)

EDIT:

Ik kan deze grill dus prima gebruiken met de XChanger?

Wist trouwens niet dat dat spul zoveel kost zeg, verkijk je je toch even op, maar d'r moet wel bijna 4 kilo aan kunnen hangen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ome Tom, weet wel wat ie doet, maar je had ook een dremel kunnen kopen.
Lekker toet toet, boing boing, hakken en zagen.

120967848_abe8e66d04_m.jpg
 
@ Garret
Ik durf het niet meer te zeggen.
Want het wordt telkens opgeschoven.
Eerst werd er een container gestolen, dan was de productie weer niet goed (verflaag viel eraf) en nu is er een sneeuwstorm bezig in UK waardoor de levering daar stil ligt :S
 
Als we dan toch Offtopic gaan...

Ik wilde de 3 fans op een 360 rad regelen met deze controllerr: Scythe 5.25 Bay Kama Meter, maar ik zie 1 Fan per channel.. echter zie ik ook dat ie 12W kan leveren per channel, dus 3x 3.6W Yate Loon zou toch moeten kunnen op 1 channel zodat ik mooi 1 360 rad kan regelen op 1 channel?

Tips?
Heb er hier nog zo eentje liggen ... rommel als je't mij vraagt. Die snelheden zijn ten eerste moeilijk regelbaar en ten tweede niet erg stabiel. Na een week er uitgehaald en vervangen door de goeie ouwe Zalman ZM-MFC1 Plus ... minder bling maar wel perfect werkend!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R 240mm rads voor low rpm ventilatoren Advies Waterkoeling Setup 10
G Case voor 2 240-rads EK-CoolStream PE 240 Radiator Cases en Modding 9
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup with 26 Rads (English Version) HighFlow Product Reviews 0
bundymania [Bundymania Review]Update 3.3.14 - Der große Tripleradiator Vergleichstest ! 26 Rads HighFlow Product Reviews 2
R Airflow in Cooler Master CM 690II Advanced met twee 240mm rads Advies Waterkoeling Setup 2
volcom [IN-ACTIVE] rads,pomp,fans Verkocht 0
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup with 22 Rads ! HighFlow Product Reviews 0
Meelobee Vraagje over plaatsing rads Waterkoeling 4
Xtrafresh Magicool 180mm rads, single (180mm), dual (360mm) en triple (520mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
martii Rads in de kelder Waterkoeling 21
Mannozels [IN-ACTIVE] Rads, res, pomp, graka+waterblock, ccfl controller Verkocht 12
S Nieuwe case - plek voor 2x240 / 360+240 rads Cases en Modding 5
Impulse EK rads + aerocool shark 140mm 1500rpm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D Verschil in Mo-Ra3 rads? Waterkoeling 2
brazen Dunste 2x 120mm rads Waterkoeling 2
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
G [IN-ACTIVE] Rads, pompen, koelblok 1366,microres Verkocht 38
focus08 [REFUSED] Heatkiller 3.0, Rads, Pomp etc Verkocht 18
ForresT aqua computer rads HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
Xtrafresh Gaan twee 120mm rads mijn setup koel weten te houden? Advies Waterkoeling Setup 10
M Ik zie door de RADs het bos niet meer Waterkoeling 1
baretsu Single loop? Zijn de rads voldoende? Waterkoeling 32
Hightower Opzoek naar 280mm rad grills Gezocht 0
G Custom pc grills HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
H [REFUSED] 17 fans (120mm en 140mm), fan grills en overige toebehoren. Verkocht 8
Deleted_User_Z 200mm fan grills HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
L Cirkel Radiator Grills HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Craven fan grills HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
stravinski 80 en 92mm grills HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
T Help deze casemodding starter z'n minerale olie PC door! Cases en Modding 28
W Custom Casemodding onderdelen Cases en Modding 13
brinkdinges [CANCELLED]Casemodding op aanvraag: Brink of Modding Verkocht 65
brinkdinges Phase 2 Casemodding Gallery & Build Logs 40
MonsterEnergy Welke Case voor Casemodding? Cases en Modding 13
wijthoef Beginner casemodding Cases en Modding 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan