• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RadGrillz

bts

New member
Deze dingen dus.
Van AC Ryan.

Verschillende soorten maten, in stripes, bricks, UV, zwart, zilver.

Review ben ik nog aan het zoeken, maar zijn handig kwa afwerkings kwaliteit van je casemod.
Ook kan je je rad hier aan bevestigen.

Wel foto's:
5zt0.jpg

mounted1medium5ml.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja ok maar er zitten al gaten in de bovenkant van mijn kast ;) Het zou er lelijk uitzien als ik zoiets aan de bovenkant zou zetten :)

Die bovenste pc ziet er FOCKING !!! mooi uit. Waar kan je zo'n kast kopen ? Ik moet zo'n 1 hebben :p
 
Helaas niet te koop, is een casemod, handmade ;)

Als die gaten groter dan 14cm zijn kan het inderdaad niet, anders wel. ;) die RadGrillz zijn 14cm breed.
 
Laatst bewerkt:
ACRyan Radgrillz in bestellling.
Stripes en Bricky for 240 en 360
Zwart en zilver.

Thermochill heeft APARTE grillz, die nog niet besteld.
Moet even kijken waar ik die ga bestellen.
 
ziet er vet uit.
ps: die ddc laing top, echt een toppie.
man kan niet wachten tot volgende maand.
(ps: zoals je weet wil ik de volgende maand wat bestellen ivm budget uitbetaald loon, is het ook mogelijk om even 10 dagen van tervoren jou een email sturen dat ik ook wat bij completer ga bestellen zodat je de producten van highflow en completer tergelijke tijd kan sturen . dan hoef ik geen 2 keer verzend kosten te betalen.)
 
zo'n fangrills zijn idd mooi bovenaan in de kast, maar dan moet je er wel op letten dat je kast groot genoeg is :) want een 360mm grill krijg je dus al niet in TT armor bovenaan in de top :mad:
 
Ow op die manier :D

Op de TT Armor past zoiezo geen 360 radiator in de top hehe.

Maar je zou het wel rad voorin kunnen plaatsen en daan daar een grill op plaatsen.

Zie foto (vereist ook wat zaagwerk), die gast heeft dus nog geen grill geplaatst.
 

Bijlagen

  • DSC02018.JPG
    DSC02018.JPG
    75,4 KB · Weergaven: 8
bedankt voor de tip freddy, maar dan ik heb 3 5"25 slots ... naast mijn PSU. Dat is echt wel niet nodig bij levering van nieuwe pc ga ik er al 7 hebben zonder mijn OS & backup HDD. Ik ga wss toch doorgaan met mijn plan om een bak te maken onder mijn case en daar pomp & rad in te verwerken :) mooi afwerken met grills & CCFLS. Gaat me gewoon veel werk kosten.

weet iemand zelfs of je een kubus kan plooien met een plooibank? mss domme vraag maar ik heb er geen flauw idee van hoe ik anders aan een kubus zou geraken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan