Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ja het eerste stukje is slecht gedaan. Hier zitten namelijk de soldeer stukjes onder maar het is 5-6 jaar geleden dat ik voor het laatst had gesoldeerd. Hierdoor paste de sleeve er eigenlijk net niet over. En om de een of andere reden is daardoor een stukje kabel daar korter. Echter is dit kortere stukje niet erg want die heeft de binnenbocht in de kast.
Kabelbende is al een stuk minder geworden maar is nog steeds best veel.
Nu moeten de kleinere sata kabels van picco nog binnen komen dus dat gaat ook alweer wat schelen.
Daarna moet ik even kijken hoe ik verder ga met kabel management. Ik denk namelijk dat ik ook maar me molex kabel ga aanpassen. Deze is namelijk redelijk lang en zitten alleen me casefans, me CCFL's en me waterkoeling aan vast en dat is allemaal met doorvoer connectors. En mijn kortste molex kabel is al 50cm met daaraan 3 connectors (plus de connecter die aan de voeding zit).
En als ik het zelf zeg. Ik vind dit niet slecht gedaan voor me eerste keer sleeven.
Solderen blijft een beetje een gevoels kwestie dus het helpt als je het een
beetje regelmatig doet.
Verder ziet het er goed uit toch ?
Mischien een tip voor de volgende:
Als je nu eerst het soldeerwerk doet, en daarna pas de stekkers er aan, dan
zit je niet en/of minder met die lengtes te "klooien"