• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

racing seat

Vandaag Heb ik de bureaustoel onderstellen eraf geschroefd en de seat weer op de grond geplaatst omdat het niet zo stabiel was.
Meteen even wat erbij gezaagd:

Toetsenbord houder met plek voor koffie en shag:

P1120445_zps93cb823d.jpg

Arm steun/ gearshifter houder/ muismat :

P1120446_zps8c9c0685.jpg

P1120447_zps6f249065.jpg

Hele gevaarte om de monitoren aan op the hangen :D

P1120449_zpsdd4c6d32.jpg

P1120448_zpsb038d7d6.jpg

En hoe het er nu een beetje bij staat:

P1120450_zps784ef0b7.jpg

Nu alles nog lakken waar ik de pest hekel aan heb :p

LOL mijn eerste brouwsel:

P1100638.jpg

Helaas ga ik dit jaar niet naar TP, of er moet nog een wonder gebeuren...

Mehh kwas nog wel van plan m'n nieuwe waterkoel troep mee te nemen en je weer aan het werk te zetten :(
Nah kidding, keep it up.

Ga je er nog meer aan veranderen ? Stukje terug zei je al dat je alles wil lakken, maar wil je dat in houtstijl of kleur doen of ?
En wat voor setup heb je draaien dat je die drie schermpjes zo aanstuurt :p?

Steeds completer! Een armsteun jij luie aap... racen met je donder!!!! :p In een racewagen zit ook geen armsteun of plankje voor je peuken hahaha.

Hoe heb je die MDF monitorsteun gemaakt? Is dat echt alleen MDF dat zo schuin aan het andere MDF vast zit? Is dat niet link?

Maar echt vet hoor. Superjaloers!

Damn, zoiets zou ik ook in m'n huis willen hebben staan :p echt nice werk!

Thanx CDA

Mehh kwas nog wel van plan m'n nieuwe waterkoel troep mee te nemen en je weer aan het werk te zetten :(
Nah kidding, keep it up.

Ga je er nog meer aan veranderen ? Stukje terug zei je al dat je alles wil lakken, maar wil je dat in houtstijl of kleur doen of ?
En wat voor setup heb je draaien dat je die drie schermpjes zo aanstuurt :p?

Ben nu alles in de grond aan het zetten, de bedoeling is mat zwart lakken, Verder is het een een 1155 systeem met een 2500K En een asus ares die de triple screen moet voorzien van beeld...

Steeds completer! Een armsteun jij luie aap... racen met je donder!!!! :p In een racewagen zit ook geen armsteun of plankje voor je peuken hahaha.

Hoe heb je die MDF monitorsteun gemaakt? Is dat echt alleen MDF dat zo schuin aan het andere MDF vast zit? Is dat niet link?

Maar echt vet hoor. Superjaloers!

Mdf is in verstek gelijmd doe je dat op de juiste manier moet je het echt met geweld los trappen (ben meubelmaker/interrieurbouwer) ik er wel vertrouwen in :D

Alles nu zwart gelakt:

P1120597_zps8256f04c.jpg

P1120598_zps7d835280.jpg

P1120599_zps2b1be341.jpg

P1120600_zps0a01de9d.jpg

P1120601_zpsa36e816e.jpg

P1120602_zpsf2ed2cad.jpg

P1120603_zpsf0325563.jpg

Moet alleen nog het voetje van de toetsenbord standaard monteren deze is inmiddels gzaagd en gelakt.
Kabels beetje netjes wegwerken.
Alu stripje om de muis plateau buigen, heb geen rode bies meer en ook niet meer te verkrijgen.
7.1 harman kardon speakers monteren.

Tot de volgende update....

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan