Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja daar heb ik wel eens op gekeken, maar ik heb die buislampjes nodig in 39mm lengte en Pilot heeft ze alleen van 37/42 mm..
Had destijds een setje over laten komen uit de VS, maar nu is er 1 lampje kapot dus vandaar
Ja daar heb ik wel eens op gekeken, maar ik heb die buislampjes nodig in 39mm lengte en Pilot heeft ze alleen van 37/42 mm..
Had destijds een setje over laten komen uit de VS, maar nu is er 1 lampje kapot dus vandaar
je kan de aansluitinkjes iets naar binnen buigen zodat je die 2mm speling niet meer hebt , heb ik ook moeten doen want anders trillen ze eruit door de verlaging
De voorzijde worden de spacers van 16mm afgedraaid naar 8mm en worden mn camberplates 1 stand meer negatief gezet + voorspanveren worden er tussenuit gehaald en dan moet t lukken om ong 3cm verder te zakken (airlooks maar dan static)
Achter is t simpel , alleen mn camberlinks iets meer camber geven en zakken maar , hier blijft mn spacer gewoon 16mm