Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, het verschil is zeer goed te zien. Droppen dat ding .
Trouwens, die blauw heeft ook nog een scoop (als je het al een scoop kunt noemen, zit voor een scoop eigenlijk net iets te laag, maar dat even buiten beschouwing gelaten) in de motorkap, heeft deze een turbo eronder zitten of heeft deze dat standaard? Het maakt hem namelijk optisch nog een slag dikker (hint.. hint.. hint ).
De scoop op de blauwe is origineel en niet voor de sier er hangt een intercooler onder voor de compressor
Het is officieel een cooper maar er is een cooper S blok ingelepeld met software van een GP mini
Zelf vind ik t geen prioriteit aangezien ik geen turbo blok heb en anders word t zo'n wanabee cooper S en dat wil ik niet
(ik zie t als vr6 achterop je tdi plakken)
TDi FTW! Veel goedkoper rijden kan niet als je veel kilomters maakt. Ik rij zo veel liever in een diesel bak dan een benzine.
Maar je maakt wel een punt. Vr6 achterop je TDI kan niet. TDI's zijn zeker niet verdeerd. SDI's zijn juist kut. Door de hoge druk gaan die eerder kapot als TDI's.
Zou kunnen indd maar de lak is Pepperwhite ookwel old english white genaamd en geen wit , als ik dat als wrappingfolie wil hebben dan is dat duurder als laten spuiten