Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Zo zo meneer nog wel. :p

Scheelt nu wel ruim 30/40 graden.

Als je hoger wilt dan zou je ook het geheugen moeten overclocken.

Aangezien je geheugen 400Mhz is.

Wat je kan doen is de FSB Frequency op 450 zetten. (450x8.5=3,8Ghz)

Als je dan bij DRAM Frequency DDR2 - 900/901mhz selecteren.

De rest kan je op auto laten staan.

Onthoud wel: Ik weet niet of je geheugen goed of uberhaubt overclockbaar is.

Je kunt het altijd proberen. :)

Qua CPU Voltage zal je eerst op 1.3v moeten proberen. Denk eerlijk gezegd niet dat dat genoeg is.

Daarna kan je steeds een stapje hoger gaan. Ik ga dan altijd direct naar 1.35v of 1.4v maar omdat je temps al tegen een plafond aanzitten zal je zelf even moeten kijken of je dat wilt proberen.

Je temps zien er nu gewoon acceptabel uit! dus je kan de cpu nu makkelijk op die settings laten staan.

Ik zei het ook al eerder. Een kleine overclock zal je bij normaal gebruik niet merken en waarschijnlijk ook niet bij het renderen of andere software.

Dat SpeedStep verhaal ben ik ook al een keer tegengekomen op mijn benchtafel (overclocksysteem).

Heb geen flauw idee hoe je dit oplost. Krijg zelf het idee dat het een bug is in CPU-z 1.69 omdat je CPU voltage wel gelijk blijft namelijk. Die hoort dan normaal gesproken ook naar beneden te gaan.

Maar kan totaal geen kwaad en zal ook geen meerwaarde hebben als je het uitzet. Het is alleen handig om je daadwerkelijke CPU snelheid te bekijken in CPU-z.

Terug
Bovenaan